Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در آیین تجلیل از افتخارآفرینان و مدال‌آوران مسابقات پارالمپیک توکیو و قهرمانان کشتی ارتش‌های جهان، اظهار کرد: سابقه و پیشینه ورزش در ایران در کتب تاریخی به قبل از میلاد حضرت مسیح بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: گرچه در فراز و نشیب‌ها همچون آتش‌سوزی و یا حمله ستمگران برخی از کتاب‌های تاریخی از بین رفته، اما ورزش ایران سابقه طولانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به وجود برخی رزم‌ها در شاهنامه فردوسی اشاره و تصریح کرد: همه این رزم‌ها حکایت از روحیه دلاوری و مردانگی مردم ایران دارد، کمااینکه این جوانمردی و پایبندی به ارزش‌ها و اخلاقیات در دین اسلام نیز مشهود است.

شاهرخی با بیان اینکه ورزش در لرستان رنگ و بوی دیگری دارد، افزود: ورزشکاران استان از فیزیک بدنی مناسب و از غیرت و تعصب فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که این وظیفه ما را سخت‌تر و دشوارتر می‌کند، بدون تردید اگر این مجموعه در کنار برنامه‌ریزی‌ها و علم ورزش قرار بگیرد، تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز ورزش را باید در کنار اقتصاد، فرهنگ، اخلاق و بهداشت دید، افزود: ورزش در تاروپود جامعه ما رخنه کرده است و جنبه‌های قهرمانی می‌تواند در بخش‌های مختلف زندگی ورزشکاران و دیگر اقشار را تحت تاثیر قرار داده و ایجاد ثروت و ارزش افزوده نماید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه ورزش، بر شناسایی افراد مستعد در این زمینه جهت ارتقای توسعه تاکید کرد.

شاهرخی، هرگونه تخصیص اعتبار در امور ورزشی را سرمایه‌گذاری با سود چندین برابر خواند و گفت: امروز برخی از بیماری‌ها درمانی غیر از ورزش ندارد، بنابراین ورزش در بخش‌‌های مختلف تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: عزت و شرافت ورزشکاران را باید رعایت کنیم، منزلت این افراد در جامعه حفط شود، از طرفی ورزشکاران در جامعه الگوی دیگران هستند، از این‌رو وظیفه دشواری بر دوش قهرمانان و مدال‌آوران است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ورزش قبل انقلاب با بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در المپیک ۱۹۷۶ که قبل از انقلاب برگزار شد، تنها دو مدال نقره و برنز سهم ایردن بود، حال اینکه هم‌اکنون مدال آوران پاراالمپیک و المپیک به ترتیب در رده دهم و بیستم دنیا قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش سرمایه گذاری نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند