Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:30:45 GMT

قرارگاه اجرایی ‌نهضت مسکن در سبزوار تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۴۳۶

قرارگاه اجرایی ‌نهضت مسکن در سبزوار تشکیل شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به منظور تسریع در طرح جهش مسکن، قرارگاه اجرایی و عملیاتی مسکن در این شهرستان شکل گرفته است.

سید مجتبی علوی مقدم عصر دوشنبه، هشت آذر، در شورای مسکن شهرستان سبزوار افزود: یکی از طرح‌های مهم در دست اجرای دولت سیزدهم طرح جهش مسکن است که لازم است تمام نهادها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در طرح جهش مسکن در شهرستان سبزوار قرارگاه اجرایی و عملیاتی مسکن شکل گرفته و نهادهای مرتبط همچون فرمانداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری پای کار آمده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اراضی مازاد خود را به منظور استفاده از آن‌ در طرح‌های توسعه‌ای و طرح جهش مسکن اعلام کنند.

علوی مقدم اظهار کرد: در سال‌های گذشته برخی اراضی دولتی بدون ضابطه و برنامه مشخصی به برخی دستگاه‌های اجرایی واگذار شده که هم اینک این زمین‌ها مازاد و بدون استفاده است.

وی بیان کرد: نهادهای اداری باید ضمن شناسایی اراضی مازاد خود آن‌ها را در اختیار دولت قرار داده و با اداره راه و شهرسازی در خصوص واگذاری این اراضی به منظور ارائه خدمات به مردم همکاری نمایند.

 علوی مقدم گفت: در شرایطی که اراضی مازاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد دولت نباید در ارائه خدمات به مردم در موضوع زمین دچار مشکل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مسكن سبزوار خبرهای شهرستان سبزوار طرح جهش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن