Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:53:14 GMT

باید تمرکزمان را روی دربی بگذاریم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۶۲۰

باید تمرکزمان را روی دربی بگذاریم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی در مجموع جذاب نبود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد. خدارا شکر توانستیم ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. این ۳ امتیاز برای ما، حساس بود. تیمی که مقابل آن بازی داشتیم یک تیم دونده، جوان و با سرعت انتقال ایده آل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها دوندگی زیادی داشتند و خیلی از فضا‌هایی که ما به دنبال آن بودیم را بسته بودند. بازی تحت تاثیر اتفاقات قبل از بازی بود. ما نیم ساعت در رختکن منتظر بودیم تا وارد زمین چمن شویم. نمی‌دانم باید اسم این مشکلات را چه بگذاریم، اما احساس می‌کنم مسابقه و رقابت را از هر ۲ تیم گرفته بودند و بازی تحت تاثیر حواشی بود. بازیکنانم چهل دقیقه در رختکن منتظر بازی بودند. حس مسابقه در ما از بین رفت. در مجموع این ۳ امتیاز برای ما مهم و حساس بود و خدارا شکر می‌کنم که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. از آن داشتن چنین بازیکنی تشکر می‌کنم که همیشه در روز‌های سخت، یار و یاور تیم بودند و هستند.

او ادامه داد: امروز تولد مهرداد میناوند بود و جا دارد این برد را به روح او تقدیم کنم. انشالله که روح او، قرین در آرامش باشد. مهرداد زحمات زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشید. نبود او همیشه در قلب ما احساس می‌شود و باور نمی‌کنیم که مهرداد را از دست دادیم. انشالله روحش همیشه در آرامش باشد.

گل محمدی در ادامه صحبت‌های خود گفت: نمی‌خواهم در خصوص مسائل و عملکرد داور صحبت کنم. قبل از دربی است و باید تمرکزمان روی این بازی حساس باشد. باید تمرینات و ریکاوری خوبی برای دیدار شنبه داشته باشیم. باید یک بازی خوب انجام دهیم و این بازی برای ما، حساس و هائز اهمیت است. مهم است که با برد به استقبال دربی بروید. برد همیشه یک حس خوبی را در طول تمرینات به همه اعضای تیم و بازیکنان می‌دهد و فکر می‌کنم که برد در دربی، نه تنها در امتیاز بلکه در مسائل روحی و روانی هم به ما کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وزیر کمی هم به پرسپولیس توجه کند 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • ببینید | خلاصه بازی گل گهر ۰ - شمس آذر ۰
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • عکس| منوچهر هادی فیلم بازی می‌کند؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد