Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت:سفر رییس جمهوری به استان در آینده نزدیک صورت می‌گیرد و باتوجه به اینکه نمی توان به تمام مسائل و طرح‌ها رسیدگی کرد ۱۰۰ پروژه در حوزه‌های مختلف برای این سفر تعریف و تدوین شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فرهاد زیویار عصر روز دوشنبه  هشتم آذرماه 1400 در نشست هم اندیشی  با اصحاب رسانه، اظهارکرد: با آمدن مردم به کف خیابان ها و اعتراض به مسئله حق آبه این مسئله رفع نخواهد شد و ما باید در این زمینه بتوانیم از نقطه نظرات کارشناسان استفاده لازم را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: اصحاب رسانه جزء رکن اساسی دموکراسی می‌باشند،رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و جزء مطالبه‌گران مردم هستند و خط مقدم جبهه تنویر عمومی می باشند که انشالله در این خط مقدم از ظرفیتها و فضای مناسب  بخوبی استفاده شود.

استاندار لرستان با اشاره به سفر ریاست جمهوری بیان کرد: در سفر استانی ریاست جمهوری که در چند روز آینده انجام می شود 100 پروژه خرد و درشت اعم از کشاورزی، شیلات ،راه و غیره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

زیویار گفت:  برای سفر ریاست جمهوری سلسله جلسات از یک ماه پیش آغاز شده که در این دوره بازدیدهای سرزده ،دیدار با اقشار مردم، تشکیل جلسه شورای اداری و مصاحبه خبری از برنامه‌های ریاست جمهور محترم به استان لرستان می باشد.

او عنوان کرد: شاخص های آب، محرومیت، مساحت در حوزه آبخیز داری، میزان و پتانسیل بارش از عوامل سهمیه‌بندی آب می باشد که در این راستا استان لرستان در بحث حق آبه در وضعیت منفی قرار ندارد و سر منشا این موضوع می باشد.

زیویار تصریح کرد:  در لرستان بالای 10 میلیارد متر مکعب آب روان ها و سرچشمه وجود دارد که در این راستا بعضی از استان ها میزان روان آبهای آن‌ها نصف استان ماه نیست و مصرف آن ها دو برابر می باشد.

 مقام عالی دولت در لرستان  افزود:  سدهای در حال احداث زیادی در استان وجود دارد که با تکمیل آنها تا 20 سال آینده نیاز به آب وجود نخواهد داشت.

زیویار خاطر نشان کرد: یکی از محورهای اساسی توسعه در استان موضوع آب است که در حال حاضر از روان آب های موجود استفاده نمی شود که اگر سد معشوره که 1 میلیارد و سد بختیاری به تنهایی 5 میلیارد مترمکعب آب امکان ذخیره سازی وجود دارد با راه اندازی آن می توان برای ده سال آینده آب استان تامین شود.

او تاکید کرد:  لرستان بدون راه در بن بست قرار خواهد گرفت که بر روی کاغذ کریدور شرق به غرب است و در عمل تا بعضی از پروژه ها به اتمام نرسد این موضوع عملی نمی شود.

استاندار لرستان یادآور شد: سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه در کشور است که در حال حاضر مورد توجه قرار نمی گیرد.

زیویار تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسائل و مشکلات استان اعم از احیای واحدهای تولیدی نیمه تمام، پروژه‌های نیمه تمام و ... تدوین شده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصحاب رسانه دموکراسی ریاست جمهوری شورای اداری مصاحبه شاخص دولت سرمایه مشکلات آب نشست خبری سفر رییس جمهور حق آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد گفت: در این نشست پیرامون بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج، هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند در شهرستان تعریف شده است.
مدرسی در ادامه گفت: موضوع دومی که در این نشست به آن پرداخته شد، موضوع فراغت جوانان بود.

فرماندار یزد افزود: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی برای پرکردن اوقات فراغت تعریف شده اند و خوشبختانه در شهرستان یزد طرح‌های خوبی در این زمینه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

مدرسی در پایان افزود: با تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و کمیته‌هایی که در فرمانداری یزد تشکیل شده است برای هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان تعطیلی مدارس، می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای آموزش‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داد تا در مدت سه ماه تابستان به نحو شایسته‌ای از این فرصت‌ها استفاده کنند.

۱۹تا ۲۹ خرداد، در تقویم به نام هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند