Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی‌ مقابل نفت مسجدسلیمان به اظهار نظر پرداختند.

خبرگزاری میزان - عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در لحظه‌ای که توپ مهدی عبدی به بیرون رفت حواسم بود و دیدم که ناگهان توپ بلند شد و به همین دلیل نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم پیروزی در این بازی بود که محقق شد.

وی درخصوص انتشار پستی مشترک و اعتراض به مباحث مالی باشگاه، خاطرنشان کرد: بله؛ تاکنون که هفته هفتم است هیچ دریافتی نداشتیم. همه ما زندگی و خانواده داریم. امیدوارم مشکلات حل شود، چون بچه‌ها باید به خانواده‌های خود نان برسانند. امیدوارم این مشکلات قبل از دربی حل شود. خودم یکی از نفراتی هستم که هیچی در جیبم نیست.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درمورد حواشی ایجاد شده پیش از شروع بازی، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد. ما گرم کردیم به رختکن رفتیم. در نیمه اول کیفیت کافی را نداشتیم، چون حدود نیم ساعت در رختکن نشسته بودیم. نمی‌دانم چه خبر شده بود. 

آل‌کثیر درمورد انتخاب صدری به عنوان مدیرعامل باشگاه، گفت: هفت هفته است که دریافتی درست و حسابی نداشتیم. تمام کار و زندگی ما همین فوتبال است و جز این درآمدی نداریم. امیدوارم مشکلات‌مان را قبل از دربی حل کنند. تا هفته هفتم با تمام وجود کار کردیم و حاشیه‌ها را دور انداختیم، اما به هر حال باید به این مسائل رسیدگی شود. این مشکلات را به یک جایی می‌توان تحمل کرد. 

وی درمورد بازی هفته و دربی سرخابی‌ها، اظهار داشت: دربی همیشه بازی خاصی است و هر کسی بیشتر تلاش کند موفق خواهد بود. 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دل‌تان برای هواداران تنگ نشده است، گفت: بسیار ذوق داشتیم که در این بازی هم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند، اما نمی‌دانم چرا بازهم مخالفت کردند. بازی بدون تماشاگر به گونه‌ای است که انگار در حال پلی‌استیشن بازی کردن هستیم! امیدوارم در دربی امیدوارم اجازه حضور تماشاگران را بدهند. فکر می‌کنم آنها پروتکل‌ها را هم رعایت کرده بودند.

مهدی شیری نیز عنوان کرد: خدا را شکر که توانستیم برنده شده و ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. این ۳ امتیاز قبل از دربی خیلی برای ما مهم بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد انتشار پستی در فضای مجازی و اعتراض به مباحث مالی، خاطرنشان کرد: بزرگترهای تیم باید در این خصوص صحبت کنند، اما از وزیر ورزش می‌خواهم که نگاهی هم به تیم ما داشته باشد تا آرامش به پرسپولیس بازگردد. ما واقعاً مستحق چنین هرج و مرجی نیستیم. امیدوارم به شرایط ما رسیدگی شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اتفاقات اول بازی، عنوان کرد: ما در رختکن در حال گرم کردن خود بودیم. اصلاً شرایط را نمی‌فهمم؛ این اتفاقات چه معنی دارد؟ این موضوعات نه در شان بازیکنان و نه در شان تیم ما است که در رختکن بمانیم و سرد شویم. 

شیری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مدیریتی صدری رضایت دارید یا خیر، تصریح کرد: امیدوارم صدری بیشتر تلاش کند، چون این شرایط در شان بازیکنان ما نیست. امیدوارم زودتر به روال عادی برگردیم.

امید عالیشاه نیز گفت: عزیزان یک جورهایی سوار موجی شدند که خودشان هم از آن خبر نداشتند و تیم را تحت فشار می‌گذاشتند. حتی از رسانه‌ها هم ناملایمتی دیدیم و یک عده این تیم را تحت فشار قرار دادند.

وی افزود: طبیعی است این تیم که 5 سال قهرمان شده، بالا و پایین دارد و یکسری بازیکن از دست داده اما تا این تیم با هم هماهنگ شود کمی زمان می‌برد. خدا را شکر تیم روی روند خوبی افتاده و امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد. دوست داشتیم امشب در کنار تماشاگران حضور داشته باشیم و امیدوارم که از بازی آینده آنها را دوباره ببینیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص استوری مشترک بازیکنان این تیم گفت:نمی‌خواهم در مورد این وضعیت دیگر حرفی بزنم. این یک تصمیم جمعی بود و می‌خواستیم حرفمان را با هواداران در میان بگذاریم. امیدوارم با کمک صدری این مشکلات ختم به خیر شود. این بازیکنان در آسیا و ایران افتخار آفرینی کردند و باعث شدند این تیم سالها در صدر جدول باشد. کار هر تیمی نیست یک تیم در هر بازی با تمام وجود بازی کند. این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم به شرایط آنها رسیدگی شود.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که ایا ممکن است شرایط قبل از دربی روی بازیکنان تاثیر بگذارد گفت: قبل از بازی در روحیه بازیکنان این مسائل تاثیرگذار است اما وقتی وارد زمین می شویم این قضایا را فراموش می‌کنیم. به هر حال باید شرایطی فراهم شود که تیم نتیجه بگیرد. برای باشگاه بزرگ و ریشه داری مثل پرسپولیس زشت است که تیمش این مدلی دچار تلاطم شود و آسیب ببیند.

افشین پیروانی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در مورد مشکلاتی که در شروع مسابقه به وجود آمد، اظهار داشت: مشکلی نیست دوستان بحث ورزشی را با بحث اقتصادی قاطی کرده بودند. در رختکن به ما می‌گفتند تیم بالا نیاید و در رختکن بمانیدچون تابلوهای دور زمین روشن نشده است. 

وی افزود: ما 40-50 میلیون هوادار داریم، کلی بیننده تلویزیونی منتظر بودند. یعنی چه؟ تیم گرم کرده می‌گویند در رختکن بمانید. مشکل هست این را باید روز قبل و ظهر بازی حل کنند. اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می‌دهد که خنده‌دار است و خودم خجالت می‌کشم. به کسانی که تصمیم گیرنده هستند می‌گویم. تبلیغات محیطی داستان فوتبال ما شده است، یک روز می‌گویند شما انجام بدهید یک روز می‌گویند مال شماست یک روز می‌گویند هزینه بالا رفته است اگر شما متوجه شدید ما هم متوجه شدیم.

پیروانی در مورد اینکه از پرسپولیس خواسته شده یک میلیارد و دویست میلیون تومان واریز کند، استقلالی‌ها این مبلغ را واریز کرده‌اند، گفت: مگر ویمبلی لندن می‌خواهیم بازی کنیم؟! شاید استقلالی‌ها پولدارند ما چنین پولی نداریم. مشکلات مالی داریم و چگونه باید برای یک بازی این همه پول بدهیم؟ دیدید که بازیکنان ما هم استوری گذاشتند چون شرایط مالی خوب نیست، مسئولان قول داده‌اند و ان شالله قبل از دربی اتفاقات خوب بیفتد.

وی در مورد اینکه اگر مسسئولان ورزشگاه ‌آزادی اصرار به گرفتن این پول کنند چه خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم در حالتی بوده که گفتنش هم خنده دار است که این مبلغ را بدهند این حرف خودمانی بوده است!

پیروانی در پاسخ به این سوال که واقعیت دارد که بازیکنان پرسپولیس پنج درصد گرفتند گفت: بله درست است.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد مشکل صدور مجوز حرفه‌ای این تیم اظهار داشت: من این بحث را به همکاران شما قبلا گفت، بحث مجوز حرفه‌ای ما ایرادش چیست؟ دو روز دیگر نگویند شما نتوانستید مجوز بگیرید و یک تیم دیگر را معرفی کردند. هشدار می‌دهم دنبال این هستند که یک تیم دیگر را معرفی کنند . رو راست می‌گویم. بگویید ایراد ما چیست؟ مشکل ما حل شده یا نه مشکل پرسپولیس برای رفتن به آسیا چیست؟ اینکه ستاره جلوی اسم ما هست خودمان هم نمی‌دانیم کسی که مسئول و تصمیم گیرنده است بگوید مشکل تیم پرسپولیس چیست. خواهش می‌کنم این مساله را شما هم پیگیری کنید و به ما بگویید مشکل چیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال عیسی آل‌کثیر عیسی آل کثیر امید عالیشاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر امید عالیشاه پاسخ به این سوال مقابل نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان برد و جای یوونتوس در رده دوم را گرفت

تیم فوتبال میلان با پیروزی مقابل هلاس ورونا در جدول رده‌بندی سری A از یوونتوس پیشی گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ونهم سری A ایتالیا و از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) تیم فوتبال میلان در خانه هلاس ورونا به میدان رفت و در یک بازی کم‌دردسر به پیروزی 3 بر یک رسید.

گل‌های میلان در این بازی را تئو هرناندس (44)، کریستین پولیسیک (50) و ساموئل چوکوئزه (79) به ثمر رساندند. تک گل میزبان نیز توسط تیانی نوزلی (64) زده شد.

میلان با این پیروزی 62 امتیازی شد و بالاتر از یوونتوس 59 امتیازی که امروز با تساوی خانگی مقابل جنوا متوقف شد؛ در رده دوم جدول ایستاد.

در ادامه بازی‌های امشب، تیم‌ها به شرح زیر مقابل هم قرار خواهند گرفت:

رُم - ساسولو، ساعت 20:30
آتالانتا - فیورنتینا، ساعت 20:30
اینتر - ناپولی، ساعت 23:15

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • صحبت های رضا درویش پس از پیروزی مقابل پیکان؛ باید پنج تا شش گل می زدیم!
  • میلان برد و جای یوونتوس در رده دوم را گرفت
  • توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند
  • مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!
  • عنایتی: امیدوارم اوسمار بعد از بازی به ما طعنه نزند
  • عنایتی: امیدوارم اوسمار بعد از بازی به ما طعنه نزند!