Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از چالش‌های موجود در شرایط کنونی برای هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهیه بلیت الکترونیک برای حضور در استادیوم آزادی از سامانه فروش بلیت است.

خبرگزاری میزان - اتفاقات روی داده در جریان دیدار استقلال - نساجی و پرسپولیس - صنعت نفت این حقیقت تلخ را برملا کرد با وجود اینکه مسوولان دو باشگاه بزرگ پایتخت حدود دو سال زمان داشتند تا مشکلات موجود در این سیستم را برطرف کنند و از شرکت بهره بردار بخواهند موانع موجود بر سر راه هواداران جهت تامین بلیت بازی‌های خانگی این دو تیم را برطرف کنند، هیچ اقدامی در این خصوص رخ نداده و همچنان همان مشکلات قدیمی در این سیستم وجود دارد؛ و در برهه کنونی این نگرانی نزد هواداران دو تیم ایجاد شده برای تهیه بلیت دربی شنبه هفته آینده باز هم باید مصیب‌های قبلی را تجربه کنند تا شاید مجوز حضور در استادیوم را به دست آورند!

نکته مهم این است که مدیران هر دو باشگاه نیز در جریان اشکالات موجود قرار گرفتند، اما تا این لحظه هیچ اقدامی به منظور رفع این مشکلات فنی انجام نشده به شکلی که پیش بینی می‌شود همانطور که در جریان بلیت فروشی بازی استقلال - نساجی و پرسپولیس - صنعت نفت آبادن به دلیل هجوم هواداران سامانه بلیت فروشی از دسترس خارج شد، در جریان بلیت فروشی بازی استقلال و پرسپولیس در جریان هفته هشتم بازهم این اتفاق رخ دهد تا میزان بازدهی این سایت و ارائه خدمات به هواداران در پائین‌ترین حد ممکن قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل اهمیت اینجاست وقتی این موضوع را با مسوولان سازمان لیگ در میان گذاشتیم تا راهکاری برای جلوگیری از مشکلات احتمالی اندیشیده شود، آن‌ها اعلام کردند هیچ گونه مسوولیتی برعهده سازمان لیگ نیست و صرفا باشگاه‌ها باید در این ارتباط اقدام کنند.

حالا یک سوال مهم در این میان وجود دارد که آیا مسوولان سازمان لیگ به عنوان متولی فوتبال وقتی نقاط ضعف و ایراد‌های فراوان این سیستم را مشاهده می‌کنند و حجم نارضایتی هواداران را به خوبی لمس می‌کنند چرا مدیران استقلال و پرسپولیس را وادار به حل معضل موجود نمی‌کنند؟

از طرفی هواداران مشتاق به حضور در ورزشگاه تا چه زمانی باید قربانی اشتباهات و ضعف سریالی سامانه فروش بلیت شوند تا از تماشای یک دیدار فوتبال محروم بمانند؟ آیا با این سیستم و روش می‌توان روی درآمدزایی پایدار از طریق بلیت فروشی مسابقات امیدوار بود یا اینکه به دلیل توافق در گذشته همچنان هواداران باید بسوزند و بسازنند، چون سیستم مدیریتی توان برطرف کردن مشکلات موجود در این سامانه را ندارد.

بیشتر بخوانید: مشکل بازیکنان استقلال برای بازی مقابل صنعت‌نفت حل شد

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: استقلال پرسپولیس دربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی مربی هوادار، پیش از بازی با استقلال در کنفرانس خبری گفت: یک بازی بسیار سخت مقابل تیم خوب، با کیفیت و قابل احترام استقلال داریم. هفته‌هاست که این تیم صدر جدول است و از کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد. ماهم برای این بازی تمهیداتی اندیشیدیم. امیدوارم فردا بازیکنان خواسته‌های ما را به نحو احسن در زمین پیاده کنند و همه بازی با کیفیت و لذت بخشی را مشاهده کنند.

او ادامه داد: از مسئولین استادیوم پاس قوامین تشکر می‌کنم که یکی از بهترین زمین چمن‌ها در زمستان را آماده کرده‌اند. امیدوارم تعداد این زمین‌ها بیشتر شود که به رشد فوتبال‌مان کمک کند.

محمود شجاعی در پاسخ به اینکه هوادار از غیاب هواداران استقلال سود می‌برد گفت: سود که چه عرض کنم. ما این ورزشگاه را معرفی کردیم و سازمان لیگ موافقت کرده و می‌دانستند که این ورزشگاه تمام بازی‌هایش بدون تماشاچی است و پرسپولیس و استقلال هم مستثنی نیستند. سپاهان، نساجی و تراکتور هم در تهران طرفدار دارند و باید آنها هم بیایند. در بازی پرسپولیس هم اینجا میزبان هستیم.

او در مورد ضعف هوادار در خط هافبک پس از جدایی قائم اسلامی خواه گفت: ما مربی هستیم و تابع سیاست‌های باشگاه‌. ما قدرت مالی زیادی نداریم و باشگاه می خواست بازیکنش را بفروشد که پرداختی به موقع داشته باشد. هم قائم اسلامی خواه و هم فریبرز گرامی جزو بازیکنان تاثیرگذار ما بودند اما ما هم تابع رویه باشگاه بودیم.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها
  • فروش فیلم «تل‌ماسه ۲» در 10 روز نیم میلیارد دلاری شد
  • صدور ابلاغیه انضباطی برای سرخابی‌های پایتخت
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها
  • سرخابی ها با پیروزی به استقبال نوروز رفتند
  • پیروانی: این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده
  • شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است
  • نگاهی به سرخابی‌ها در ایران و جهان