Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@20:30:40 GMT

تسهیل فرایندها با هدف خلق ایده های نو در کیش

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۷۴۹۳

تسهیل فرایندها با هدف خلق ایده های نو در کیش

به گزارش خبرآنلاین از کیش : محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش  در آئین گشایش هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، ضمن قدردانی از سعید محمد مشاور رئیس جمهور که با وجود تمام مشغله های کاری خود به جهت اهمیت نمایشگاه در این رویداد مهم حضور یافتند، گفت: با ایجاد ساز و کارهای مناسب برای افرادی که دارای مشروعیت و صلاحیت هستند می توانند در خلق ایده های نو در منطقه آزاد کیش نقش مهمی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواسانی افزود: تسهیل فرایندها و شفاف سازی ضمن جلوگیری از اسراف و فساد سبب رونق اقتصادی جزیره می شود.

به گفته لواسانی تعداد زیادی از افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش هستند نمی توانند تا آخر مسیر اهداف خود را پیش بینی کنند و دچار مشکلاتی از جمله اقتصادی و ارزی می شوند از این رو باید نسبت به اصلاح فرایندها اقدام کنیم.

وی با بیان این که اصلاح فرایندها یکی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است، اظهار داشت:باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که فرایند سرمایه گذار تسهیل شود و سرمایه گذاران با یک بروکراسی ساده وقت و انرژی خود را برای ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت فعالیت های خود به کار گیرند.

محمدرضا لواسانی در خصوص این که برخی اوقات برای دریافت مجوزهای کسب و کارها و ایجاد یک بیزینس و یک تکنولوژی جدید در منطقه آزاد شرایط و روند سختی نسبت به سرزمین اصلی سپری می شود، افزود: ایجاد کسب و کار در سرزمین اصلی به مراتب راحت تر از منطقه آزاد است که با اهداف مناطق آزاد منافات دارد.

به گفته لواسانی یکی از علت های اصلی ایجاد مشکل در مسیر فعالیت سرمایه گذاران و کار آفرینان بروکراسی پر پیچ و خم در سازمان های منطقه آزاد است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید مشاور رئیس جمهور در رابطه با شش محور اصلی"شهر هوشمند، نسل سوم، مباحث فرهنگی و اجتماعی، شناسایی ظرفیت ها، جذب تکنولوژی ها و فناوری های نوین، شفاف سازی" تعیین شده به عنوان ماموریت اصلی سازمان، اظهار داشت: به زوری دعوت نامه ای برای کسانی که در نمایشگاه حضور دارند ارسال می کنیم و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه ها و حوزه هایی که مربوط به نمایشگاه است ارائه خواهیم کرد.

محمدرضا لواسانی با بیان این که معمولا نمایشگاه ها با هدف رفع یک سری مشکلات و فرصت ها برگزار می شودف گفت: وقتی برخی از نمایشگاه ها با گذشت سال ها از اهداف خود دور می شوند و به یک کار نمایشی مبدل می شوند خاصیت عملکردی خود را از دست می دهند

لئاسانی خاطر نشان کرد: نمایشگاه ها فرصت های زیادی را ایجاد می کند و باید اهتمام ویژه به اهداف نمایشگاه شود و سازمان منطقه آزاد کیش در این دوره یک بار دیگر نقش خود را بازبینی می کند.

گفتنی است نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱ با بیش از ۲۰۰ شرکت، موسسه و نهاد در بخش های دولتی و خصوصی فعال در بازار سرمایه حضور دارند و در بخش محتوایی ۲۵ نشست تخصصی و همایش جانبی برگزار می شود که در حاشیه این نشست ها ۱۵۰ نفر از اساتید، کارشناسان و مسوولان اقتصادی کشور به سخنرانی و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های خصوصی خواهند پرداخت.

بازدیدکنندگان می توانند هر روز از ساعات ۱۷ الی ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به نمایشگاه‌های دائمی جنب فرودگاه جزیره کیش مراجعه نمایند

46

کد خبر 1577960

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد خلاقیت سازمان منطقه آزاد کیش نمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا»(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از امروز ۱۸ اردیبهشت‌ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرد و تا ۲۰ اردیبهشت‌ 1403 ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) اقدام کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد گشایش یافت ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌ نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • رغبت کشورهای عربی نسبت به تشکیل گروه صلح‌بانان بین‌المللی برای غزه پساجنگ
  • نصر اصفهانی: نوابغ و فرهنگ نخبگانی نخستین گام ایده‌پردازی هستند
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی