Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام عملیات تخلیه، پاکسازی و ضدعفونی کلیه مخازن پسماند خشک این شهر خبر داد و گفت:شهروندان می‌توانند پسماند خشک خود را با مراجعه به سایت www.siva.semnan.ir به صورت غیرحضوری به سفیران بازیافت تحویل داده و وجه نقد دریافت یا کیف شهروندی خود را شارژ کنند.

مجتبی اعوانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق مشاهدات کارشناسان سازمان و نمایندگان شرکت‌های خدماتی و ارائه گزارشات فراوان شهروندی از بوی بد و تأخیر در تخلیه مخازن پسماند خشک از سوی پیمانکار، سازمان مدیریت پسماند علاوه بر صدور اخطار کتبی، با تلاش بی وقفه نیروهای پاکبان هر ناحیه شهری و هماهنگی واحد نقلیه و ستاد ساماندهی پسماند خشک، طبق لیست نسبت به تخلیه، پاکسازی و ضدعفونی ۳۴۵ مخزن آبی رنگ ویژه پسماند خشک اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: توجه به جلب مشارکت شهروندان در مدیریت صحیح پسماند و نگهداری از اموال عمومی و رضایت شهروندان، پاکیزگی و نظافت عمومی همچنین محافظت از فعالان همیشه در صحنه مقابله با ویروس کرونا در روزهای سوز و سرما و در فصل پاییز و زمستان، از جمله وظایف سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان افزود: فرهنگ‌سازی و استفاده صحیح از تجهیزات و لوازم از ملزومات خدمات‌دهی بهینه است که علاوه بر حمایت و همکاری رسانه‌های جمعی و فضای مجازی، مشارکت ویژه شهروندان را می‌طلبد تا پسماند خشک را از تَر در مبدا، منزل و محل کار جداسازی کرده و پسماند تَر را رأس ساعت هشت شب پس از رطوبت‌گیری در سطل‌های مکانیزه یا درب منزل قرار داده و زباله‌های خشک خود را در مخازن آبی رنگ در کنار سطل‌های زباله قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان سمنانی می‌توانند پسماند خشک خود را از درب منزل و محل کار با مراجعه به سایت www.siva.semnan.ir به صورت غیرحضوری به سفیران بازیافت تحویل دهند و وجه نقد دریافت کرده یا کیف شهروندی خود را شارژ کنند.

اعوانی گفت: شهروندان می‌توانند با تفکیک زباله و تحویل آن به سامانه «سیوا» و غرفه‌های بازیافت و مخازن آبی رنگ در راستای حفظ بهداشت عمومی و تسریع در بازیافت اصولی یاری‌گر حافظان سلامت خود و دیگران باشند.

کد خبر 538591

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پسماند شهري مدیریت پسماند پسماند خشک پسماند تر تفکیک پسماند خدمات شهری جمع آوري و پاكسازي ضدعفونی شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شهر سمنان شهرهاي ايران سمنان شهر شهرهای ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان مدیریت پسماند پسماند خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حبیبه هراتی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز، اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یکهزار تن زباله از سطح شهر تبریز جمع‌آوری می‌شود .

وی افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت آزمونه در ۲ منطقه زعفرانیه و رشدیه، جمع اوری پسماند خانگی به صورت شبانه از ساعت ۲۱ آغاز شده است و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

هراتی با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته افزود: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه اعلام کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

دیگر خبرها

  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز