Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: در بحث واکسیناسیون دانش آموزی نیز ۹۳/۸ درصد از جامعه هدف واکسن را دریافت کرده اند و همچنین عدد مربوط به واکسیناسیون اتباع خارجی در این شهرستان نیز ۱۹۱ هزار نفر است.

وی اظهار داشت: با آغاز به کار مدارس از ابتدای آذرماه یکی دیگر از مباحثی که می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد موضوع رعایت شیوه نامه های ابلاغی و  تهویه مناسب کلاس های درس است که عوامل شبکه بهداشت و آموزش و پرورش باید نسبت به پایش وضعیت کلاس های درس موجود و رفع کاستی ها بصورت مستمر  اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: نکته مهم در این بحث رعایت دستورالعمل های اعلامی ستاد ملی کرونا درخصوص شرایط مناسب مدارس و وضعیت جمعیت، زمان، تهویه و دیگر موارد موجود در کلاس های درسی است.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش های مستمر عوامل و دستگاه های مربوطه آمار واکسیناسیون در شهرستان ری عدد مناسبی است.  

توکلی همچنین در جلسه کارگروه استعدادیابی ورزش دانش آموزی شهرستان ری نیز گفت: یکی از مهمترین مسائل موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بحث توسعه  فعالیت های ورزشی و امور  تربیتی و پرورشی است  که این امر زمینه ساز  ارتقاء جایگاه جامعه در حوزه های مختلف خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: موضوع سلامت جسمی، امور  اخلاقی و اجتماعی باید در آموزش ها و طرح های مختلفی که جهت اجرا در مدارس تدوین می شوند بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته و برنامه های ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس برای تمامی دانش آموزان افزایش یابد.

وی ادامه داد: امروز نقش ورزش و جایگاه تربیت بدنی به عنوان یکی از پیشران های توسعه در امر اجتماعی و افزایش نشاط مورد توجه قرار گرفته که پرداختن به این موضوع در بدنه آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های دانش آموزی اقدام بنیادی است.

این مسئول افزود: فدراسیون ورزش های دانش آموزی با بهره گیری از روش های نوین و علمی در راستای استعدادیابی، بروز شدن  دوره های ورزشی  براساس شرایط جامعه و بهره گیری از الگوهای ورزش های محلی قوی تر از گذشته باید ورود کند.

معاون استاندار تهران یادآور شد: مجموع این اقدامات سبب افزایش سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان امروز و آینده سازان کشور خواهد شد و نتایجی مانند افزایش امید و نشاط عمومی را در پی خواهد داشت.

شهرستان ری در جنوب تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا شهرستان ری ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا شهرستان ری دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی طی دو سال اخیر خبر داد.

مسعود سعادتی، جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه تبریز، گفت: امسال در تلاش هستیم تا فضای ورزشی به ویژه در مدارس دخترانه در اولویت قرار گرفته و شاهد افزایش آن باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هفته‌ی معلم بهانه‌ای برای یادآوری اهمیت و جایگاه مقام معلم است و تجلیل از ارزش و جایگاه معلم حتماً محدود به دوره‌ی زمانی خاص نیست و تمام ایام سال وظیفه داریم همیشه از زحمات آنها قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: معلمی اگر به دیده‌ی شغل و کار ادارای بوده و بدون ایثار، اخلاص و مسئولیت پذیری باشد نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.

سعادتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، گفت: وجود شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مطهری، باهنر، مفتح، رجایی که معلم و رهبران سیاسی انقلاب اسلامی بودند برای تک تک ما مایه‌ی افتخار و مباهات است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه آموزش پرورش استان با تمام همت خود در تلاش است تا بزرگترین رسالت خود را به نحو احسن به سرانجام برساند، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش، بحث پرورش‌ و تربیت دانش آموزان است و به قدری مسئله‌ی مهمی است که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با معلمان به آن تاکید کردند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی از نظر بررسی آسیب‌های احتمالی اجتماعی در مدارس جزو استان‌های پیشتاز است.

وی با بیان اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی در مدارس غیرقابل انکار است، اظهار کرد: باور داریم حتی یک مشکل در تربیت دانش‌آموزان غیر قابل تحمل بوده و باید در اسرع وقت حل شود.

وی با بیان اینکه مسائلی بازمانده از دوران کرونا وجود دارد که همه‌ی ما نسبت به حل این مسائل وظیفه داریم، ادامه داد: طرح رصد آسیب‌های اجتماعی در مدارس که اولین قدم پالایش اطلاعات و غربالگری بوده و بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان در این طرح غربالگری شده‌اند.

سعادتی اذعان کرد: در حال حاضر در بیش از ۸۰ درصد مدارس استان در هفته حداقل یک نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بین استان‌های بزرگ با کمترین مشکل از کمبود معلم مواجه بودیم، گفت: آموزش و پرورش در امر تربیت بدون مشارکت خانواده‌ها نمی‌تواند موفق شود و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور والدین انجام پذیر است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی