Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون بنیاد مسکن گیلان، با بیان اینکه ۲۰۰۲ روستا از ۲۰۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی است، گفت: ۶۱۲ طرح نیازمند بازنگری است.

سید محمود بشیری با بیان اینکه استان گیلان دارای ۲۰۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است، اظهار کرد: طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار اجرایی می شود و لذا ۲۰۰۲ روستا از ۲۰۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان را دارای طرح هادی دانست و افزود: افق طرح هادی ۱۰ ساله است و بعد از ۱۰ سال این طرح در روستاها باید بازنگری شود.

سرپرست معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با بیان اینکه تاکنون ۷۱۴ روستای استان بازنگری طرح هادی را انجام داده است، یادآور شد: ۶۱۲ طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است لذا مادامی که طرح هادی بازنگری نشده از طرح هادی قبلی می تواند استفاده کرد.

بشیری، با اشاره به سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان گیلان و تاکید بر بازنگری طرح های هادی، خاطرنشان کرد: مقرر شد سالانه ۱۰ درصد طرح های هادی استان بازنگری شود و لذا امسال ۱۴۴ طرح در دست بازنگری داریم.

وی با بیان اینکه بازنگری ۷۰ طرح از محل اعتبارات استانی و ۷۴ طرح از منابع ملی انجام می شود، گفت: تا پایان سال بازنگری ۱۴۴ طرح تمام می شود و ۴۵۰ طرح باقی می ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح هادي بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم

روستای چوبر از توابع شهرستان تالش استان گیلان است. طبیعت زیبای استان گیلان با وجود جنگل‌های وسیع زبانزد همگان است. بخشی از این طبیعت زیبا در روستای چوبر رخ نمایی می‌کند.

شهروند خبرنگار ما بخشی از این طبیعت زیبا را به تصویر کشید که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: ابراهیم گنجی - گیلان

بیشتر بخوانید:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید