Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: ۳۲ هزار میلیارد اعتبار پیش بینی شده برای اشتغالزایی به دستگاه های اجرایی پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار برنا از خانه ملت، کمال علی پور خنکداری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 9 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، پس از استماع گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی  در خصوص نحوه اجرای بند(الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 کل کشور گفت: از آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بابت اینکه روزهای سه شنبه صحن علنی را برای بررسی گزارش کمیسیون ها درباره معضلات کشور اختصاص داده است، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در بودجه سال 1400 به یکی از چالش های مهم اقتصادی یعنی اشتغال، بیکاری و تولید توجه کردیم، افزود: در بودجه امسال 32 هزار میلیارد تومان برای اشتغال و تولید از محل تبصره 14 در نظر گرفته شد.

وی خطاب به خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: «از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید». ما نمی خواهیم که 32 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده در بند (الف) تبصره 18 به عنوان اهرمی برای به میدان آمدن بانک ها برای کمک به بهبود اعتبارات استفاده شود، بلکه به دنبال آن هستیم که این اعتبار که به صورت نقد از محل هدفمندی یارانه ها در نظر گرفته شده، پرداخت و اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح این سوال که چرا ناظران برنامه ریز استان درباره میزان تخصیص تسهیلات این بند گزارش نداده اند، گفت: با وجود گذشت 9 ماه از سال به طرح های مربوط به اشتغال، تسهیلاتی داده نشده است. همچنین چرا همکاران ما گزارش مربوطه را به معاونت نظارت نداده اند تا بتوان از دولت در این رابطه سوال کرد؟ یک ریال به طرح ها داده نشده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جلسه علنی مجلس شورای قانون بودجه رئیس مجلس صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیکاری اشتغال امور اقتصادی و دارایی هدفمندی یارانه نماینده مردم در مجلس دولت اشتغال بیکاری دستگاه های اجرایی نماینده مردم مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید