Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:15:48 GMT

۱۱ هزار تن گندم خارجی در سلیوهای زنجان تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۸۲۳۴

۱۱ هزار تن گندم خارجی در سلیوهای زنجان تخلیه شد

ولی الله زمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخصیص گندم خارجی به زنجان با هدف ارتقای کیفیت آرد تولیدی در سطح استان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای استان ۱۱ هزار تن گندم بسیار با کیفیت تولید خارج از کشور تخصیص یافته و این محموله در سیلوها تخلیه شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: سالانه مقدار محدودی گندم خارجی به استان اختصاص می یافت که این محصول در شهریور و یا مهرماه وارد و در سیلوی زنجان تخلیه می شد که امسال به میزان بیشتری نسبت به سالهای قبل و در موعد مقرر در سلیوی غدیر تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 زمانی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده با اتمام عملیات تخلیه گندم خارجی در سیلوها این محصول راهبردی میان ۶ کارخانه تولید آرد در سطح استان توزیع خواهد شد.
وی اظهار داشت: با این اقدام در تلاش برای ارتقای کیفیت نان و بهبود این قوت غالب برای هموطنان در سطح استان زنجان هستیم تا شهروندان از نان مصرفی خود رضایت داشته باشند.

برچسب‌ها گندم واردات زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم واردات زنجان گندم واردات زنجان گندم خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟

روابط عمومی شرکت گاز گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اطلاع رسانی مردمی مبنی بر استشمام بوی گاز در شهر بندر ترکمن و سپس روستا‌های قره‌سو و نیازآباد، گروه‌های عملیاتی و امدادی شهرستان و استان به بررسی ایستگاه و شبکه و تاسیسات گازی منطقه و ایستگاه‌های مجاور تامین کننده گاز بندر ترکمن از کردکوی و بصیرآباد گمیشان پرداختند و هیچ مشکل فنی، نشت و یا خرابی در تاسیسات مشاهده نشد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بررسی‌ها در شهر‌های مجاور نشان داد که نیمه شب قبل حدوداً ۱۶۰ لیتر ماده بودار کننده گاز شهری به سرقت رفته و مواد باقیمانده در بشکه‌ها در شهرستان بندر ترکمن تخلیه شد و باعث انتشار بوی ماده بودار کننده (مرکابتان) شده است.

بر این اساس با توجه به اینکه این ماده به صورت مایع در صورت تخلیه بصورت تبخیر در فضا منتشر می‌شود بوی گاز را سبب شده بود که در حال حاضر نیست قطع شده و اوضاع به حالت عادی بازگشت.

طبق این اطلاعیه بحث سرقت از طریق مراجع انتظامی و امنیتی در دست پیگیری است و این شرکت ضمن عذرخواهی از شهروندان بندر ترکمن به اطلاع می‌رساند این ماده بودار کننده صرفاً برای بودار شوندگی گاز شهری، بی‌خطر و غیر سمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق