Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: وزیر ورزش و جوانان؛ فردی ورزشی همراه با دیدگاه جوان باوری و جوان یاوری است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار مشترک نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر شکوه فر، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از توجه ویژه و حمایت‌های مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان همدان، گفت: انتخاب دکتر سجادی از طرف ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان سکان‌دار وزارت ورزش و جوانان اقدامی بسیار پسندیده بود که به توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی بسیار کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان سال‌های سال آرزوی انتصاب فردی ورزشی در رأس وزارت ورزش و جوانان را داشتند، گفت: خوشحالیم امروز در چرخه خدمت به ورزش و جوانان قرار داریم امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با حمایت‌های شما مباحث مهم حوزه ورزش و جوانان را در استان همدان پیگیری و اهداف ترسیم شده را اجرایی کنیم.

سیفی با اشاره به تأکیدات ویژه مقام عالی وزارت در حوزه‌های مختلف خصوصاً جوانان، گفت: دکتر سجادی فردی ورزشی توأم باروحیه و دیدگاه جوان باوری و جوان یاوری هستند که گواه آن انتصابات ایشان در حوزه‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در استان همدان نیز به تاسی از رهنمودهای مقام عالی وزارت توجه ویژه به جوانان وجود دارد و همواره مباحث پیرامون این عزیزان در جلسات مختلف با سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین مجامع خیرین ازدواج موردتوجه قرار دارد، گفت: امیدواریم در ادامه راه بتوانیم به اهداف عالیه ترسیم شده در این حوزه دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به نگاه ویژه دکتر سجادی به جایگاه و منزلت خانواده معزز شهدا، گفت: دکتر سجادی همواره نگاه ویژه‌ای به تربیت‌بدنی خانواده معظم شهدا داشته و طی سالیان گذشته آموزش‌های رایگانی در حوزه‌های ورزشی به جامعه هدف خانواده شهدا ارائه کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی در شهرستان اسدآباد با توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و حمایت‌های استاندار محترم همدان، گفت: طی یک سال گذشته در استان همدان 13 پروژه ورزشی افتتاح شده و تکمیل پروژه‌های حائز اهمیت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زمین چمن طبیعی شهرستان اسدآباد واقع در اداره شهرستان پس از 4 دهه احیاء شده و به‌محض مساعد بودن شرایط عملیات بذرپاشی آن انجام خواهد شد، گفت: در خصوص استخر شهرستان نیز طی رایزنی‌های صورت‌گرفته با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی پروژه به‌صورت مشروط جهت مشخص‌شدن معایب احتمالی تحویل شده است تا دراسرع‌وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

سیفی با اشاره به تحویل پست گاز و همچنین قول مساعد شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای احداث محل این پست طی چند روز آینده گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری این پروژه به‌صورت رسمی باشیم.

وی گفت: شهرستان اسدآباد دارای 39 مکان ورزشی است که از این تعداد 24 مکان دولتی و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است اما امیدواریم با نگاه ویژه جنابعالی شاهد تحول ویژه در بحث توسعه زمین‌های چمن مصنوعی روستایی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 زمین چمن مصنوعی در شهرهای اسدآباد و آجین از محل اعتبارات ملی در شهرستان داریم که مورد بهره‌برداری قرارگرفتن است، گفت: در بحث پروژه‌های ورزشی استانی نیز امسال با مساعدت نماینده مردم شهرستان اسدآباد 4 میلیارد و 840 میلیون تومان ویژه 5 پروژه ورزشی این شهرستان از محل اعتبارات در اختیار نماینده، ملی و استانی مصوب شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان حمید سیفی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی سید حمید سجادی معاون امور مجلس حقوقی و استان های وزارت ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد دکتر سجادی فردی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد