Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل آمریکا گفت: انتظار می‌رفت با آمدن بایدن، از سرعت جریان اُفول آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا، کاسته شود، ولی بالعکس، سرعت آن نسبت به قبل بیشتر شده و در این شرایط باوجود مشکلاتی که رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای مردم این کشور به ارمغان آورد، محبوبیت ترامپ در بین مردم آمریکا، بیشتر از بایدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فؤاد ایزدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جریان اُفول رژیم جنایت‌کار آمریکا، گفت: فرار ارتش تروریست آمریکا با آن فضاحت، یکی از جلوه‌های اُفول این رژیم در منطقه و غرب آسیاست و در نهایت مدیریت این کشور را به طالبان دادند.  
کشته شدن هزاران سرباز، ثمره هزینه هزاران میلیارد دلاری آمریکا در افغانستان
رژیم جنایت‌کار آمریکا، طی دهه‌های متمادی سلطه بر افغانستان، هزاران میلیارد دلاری برای تحقق اهداف استکباری خود هزینه کرد این کارشناس مسائل آمریکا افزود: رژیم جنایت‌کار آمریکا، طی دهه‌های متمادی سلطه بر افغانستان، با انجام هزینه هزاران میلیارد دلاری برای تحقق اهداف استکباری خود، علاوه بر اینکه تعداد زیادی از مردم افغانستان کشته شدند، جسد هزاران سرباز آمریکایی روی دست آن‌ها ماند.   سرعت‌گیری جریان اُفول رژیم جنایت‌کار آمریکا در غرب آسیا
ایزدی با تأکید بر اینکه جریان اُفول رژیم جنایت‌کار آمریکا در منطقه و غرب آسیا، سرعت گرفته است، تصریح کرد: آن‌ها در حوزه‌های سیاست خارجی، نظامی، داخلی و اقتصادی رو به اُفول هستند و با چالش جدی مواجه‌اند.  
ترامپ، به جریان اُفول رژیم آمریکا، سرعت داد
این کارشناس مسائل آمریکا بابیان اینکه ترامپ، به جریان اُفول رژیم آمریکا، سرعت داد، اضافه کرد: انتظار می‌رفت با آمدن بایدن، از سرعت جریان اُفول آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا، کاسته شود، ولی بالعکس، سرعت آن نسبت به قبل بیشتر شده و در این شرایط باوجود مشکلاتی که رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای مردم این کشور به ارمغان آورد، محبوبیت ترامپ در بین مردم آمریکا، بیشتر از بایدن است.    
ناکامی سیاست‌های رژیم آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان
سیاست‌های رژیم آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان، با توجه به این نقش بسیار تأثیرگذار شهید سلیمانی، ناکام و بی‌نتیجه ماند ایزدی بر نقش بسیار تأثیرگذار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در تحکیم بنیان مقاومت و به‌ویژه سرعت دهی به جریان اُفول رژیم آمریکا در منطقه و غرب آسیا تأکید و تصریح کرد: سیاست‌های رژیم آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان، با توجه به این نقش بسیار تأثیرگذار شهید سلیمانی، ناکام و بی‌نتیجه ماند.
سیاست‌های شکست‌خورده رژیم آمریکا در یمن و لبنان
این کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه سیاست‌های شکست‌خورده رژیم آمریکا در یمن و لبنان نیز، از مؤلفه‌های مهم و نشان‌دهنده سرعت جریان اُفول آن‌ها در منطقه و غرب آسیاست، اظهار داشت: فعالیت‌های شهید سلیمانی، اجازه نداد، تلاش‌های آمریکایی‌ها به نتیجه برسد.     بیشتربخوانید: وزیر پیشین امور خارجه: قدرت دفاعی مؤلفه بازدارنده مهم برای ایران در برابر تهدیدات است/ دشمنان عادت دارند در مذاکرات از زبان تهدید استفاده کنند مهم‌ترین ابعاد رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش؛ از گسترش یگان‌های پیاده تا پشتیبانی جنگنده‌ها و پهپادها استمرار امنیت دریایی با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح در خلیج همیشه فارس جانشین پیشین فرمانده نداجا: ایران جدی‌تر از گذشته با دزدان دریایی در خلیج عدن مقابله می‌کند آمادگی نداجا برای پذیرش دانشجو از تمام ارگان‌های دریایی/ هدف‌گذاری برای تبدیل دانشگاه‌های افسری به دانشگاه مرجع دریایی در غرب آسیا تحلیلگر عراقی: خون شهیدان حاج قاسم و ابومهدی ترسیم‌کننده نقشه راه جهان اسلام است انتهای پیام/ برچسب ها: فواد ایزدی ایران آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فواد ایزدی ایران آمریکا رژیم جنایت کار آمریکا کارشناس مسائل آمریکا منطقه و غرب آسیا رژیم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به عدم تمایل آمریکا برای به خطر انداختن و تضعیف امنیت این کشور، گفت که واشنگتن در عوض بر اتحادیه اروپا و ناتو فشار وارد خواهد کرد تا قابلیت‌های دفاعی‌شان را با اوکراین به اشتراک بگذارند.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به تازگی در یک نشست مجازی از حامیان غربی این کشور تقاضای «دست کم هفت سامانه پدافندی پاتریوت» کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین حامی کی‌یف، چیزی برای بذل و بخشش ندارد!

سالیوان دراین‌باره گفت: در حال حاضر سامانه‌های پاتریوت آمریکا به منظور حفاظت از نیروهای ما، به سراسر جهان از جمله خاورمیانه ارسال می‌شوند.

وی افزود: اگر توان تولید پاتریوت‌های بیشتری داشته باشیم، ارسال خواهیم کرد. با این حال، تعداد زیادی موشک مورد استفاده در این سامانه‌ها را (برای اوکراین) تامین می‌کنیم.

سالیوان در ادامه گفت: در حال حاضر، کاری که قرار است انجام دهیم این است که با شرکای اروپایی و سایر شرکای خود در سراسر جهان همکاری و بر آنها اعمال فشار کنیم تا سامانه‌های پدافندی بیشتری در اختیار اوکراین قرار دهند.

پنتاگون دیروز در بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار، مهمات پاتریوت بیشتری گنجاند. با این حال، ماه‌ها یا شاید سال‌های طول می‌کشد تا سامانه‌های پدافندی به اوکراین برسد زیرا واشنگتن قصد ندارد تا به ذخایر دفاعی خود متوسل شود. در عوض، در بیانیه کاخ سفید به این موضوع اشاره شده است که «بسته جدید آغاز رویه عقد قرارداد با صنایع دفاعی آمریکاست.»

تولید یک فروند سامانه پاتریوت «ام‌آی‌ام -۱۰۴» در شرکت اسلحه‌سازی «ریتیون» آمریکا بیش از یک میلیارد دلار هزینه دارد. آمریکا در طول این سال‌ها، بیش از یک هزار و ۱۰۰ موشک‌انداز پاتریوت تولید کرده است و براساس برآوردها صدها سامانه فعال و غیرفعال و دپوشده در اختیار دارد. اما تنها یک «واحد» سامانه پاتریوت به اوکراین ارسال کرده است. آلمان و هلند نیز دو سامانه در اختیار این کشور قرار داده‌اند.

کد خبر 6089636

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد