Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: مشکلاتی که طی سال‌های گذشته بویژه در حوزه تعمیرات و نگهداری لکوموتیو و زیرساخت به وجود آمده، به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی به لزوم آماده باش ناوگان ریلی سراسر کشور جهت خدمات رسانی مطلوب در حوزه بار و مسافر جهت زمستان امسال اشاره نموده و بر ضرورت برنامه ریزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای عید نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید سر زده خود از اداره کل نیروی کشش راه‌آهن تهران، اظهار کرد: مشکلاتی که طی سال‌های گذشته به ویژه در حوزه تعمیرات و نگهداری لکوموتیو و زیرساخت به وجود آمده، به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و باید در دوره جدید به سرعت برای حل این مشکلات اقدام کرد.

وی تصریح کرد: باید مشکلات حاد فعلی و آنچه به ما تحویل شده است کاملاً شفاف شده و مورد بررسی قرار گیرد و برای حل آن‌ها برنامه ریزی و اقدام در دو سطح اضطراری و میان مدت انجام داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین خدمات رسانی نوروز وزیر راه و شهرسازی ناوگان ریلی لکوموتیو باری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سید میعاد صالحی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۹۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۶۱ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

دما در حال حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

کد خبر 6090557

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»