Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین علوی پیش از ظهر سه شنبه در کارگاه آموزشی تبیین و تبلیغ نهضت جنگل برای روحانیون استان گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک در یک دوره حساس تاریخی با تکیه بر مکتب شیعه با ظلم مقابله کرد، گفت: میرزا کوچک تلاش کرد که در دوران خفقان عزت ایران را حفظ کند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه مسئولان نیز باید امروزه با تاسی از راه میرزا برای حفظ عزت کشور تلاش کنند، افزود: در این مقطع زمانی هیچ کاری به جز خدمت صادقانه به مردم عزت کشور را حفظ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات جز با کار کردن قابل حل نیست، بیان کرد: هر مسئولی باید با تمام داشته‌های خود به میدان عمل بیاید و به مردم خدمتگزاری کند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در مجموعه مدیریت شهری تلاش داریم که عقب ماندگی‌ها را جبران کرده و طعم خوش خدمت را به مردم بچشانیم، گفت: اولویت ما انجام کارهای خرد در محلات حاشیه‌ای رشت است.

وی با تاکید بر اینکه ماهانه یک بار در محلات حضور یافته و به کمک دستگاه‌های دیگر به گونه‌ای فعالیت می‌کنیم که مردم تغییرات کوچک ملموس را ببینند، افزود: پروژه‌های زیرساختی که سال‌ها به تأخیر افتاده را با کمک بخش خصوصی تکمیل می‌کنیم.

کد خبر 5364301

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رشت امیرحسین علوی میرزا کوچک خان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه هفته بسیج گرگان بسیج زلزله واکسن کرونا آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است

رئیس مجلس گفت: آن روزهایی که به تعبیر شهید چمران وقتی شیپور جنگ زده می‌شود فرق مرد از نامرد مشخص می‌شود، هلال احمری‌ها نشان دادند که از مردان مخلص سرزمین عزیزمان ایران اسلامی هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ طی سخنانی اظهار داشت: هلال احمر از جنوبی‌ترین و شرقی‌ترین نقطه کشور در سیستان بلوچستان در سیل دشتیاری تا شمالی‌ترین و غربی‌ترین نقطه ایران در سیل خوی و زلزله قصر شیرین و در سطح فراملی و منطقه‌ای در جنگ غزه نماد حضور مداوم شما عزیزان است.

وی با بیان اینکه اگر من به عنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس از تلاش‌های هلال احمر در جنگ 8 ساله یاد نکنم، در حق این سازمان و شهدای بزرگ  آن ظلم شده است، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که دوستان هلال احمری ما در همزمان که کوله‌های امداد را حمل می‌کردند اسلحه هم به دست داشتند و پا به پای سایر رزمندگان در عملیات شرکت داشتند. 

قالیباف گفت: آن روزهایی که به تعبیر شهید چمران وقتی شیپور جنگ زده می‌شود فرق مرد از نامرد مشخص می‌شود، هلال احمری‌ها نشان دادند که از مردان مخلص سرزمین عزیزمان ایران اسلامی هستند و امروز شما وارثان و میراث داران آن عزیزان هستید و این را در عمل نشان دادید. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • همایشی برای «میرزا احمد داواشی» شاعر کرد زبان در دانشگاه کردستان
  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • فقر پژوهش در حوزه خشونت سیاسی
  • همایش ملی میرزا احمد داواشی، شاعر بلندآوازه‌ی کُرد برگزار می‌شود
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم