Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های برتر جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های گروهی تنیس جام حذفی بانوان را بدست آوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، مرحله نخست رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌ها  و دسته‌جات آزاد کشور بانوان به پایان رسید. در ادامه برگزاری این رقابت‌ها 16 دیدار دیگر انجام و در نهایت چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم گروهی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان روز سوم بازی‌ها، تیم‌های اسکای کلاب، آکادمی تنیس دادخواه، آکادمی تنیس ناطق الف، هتل داریوش، هیئت تنیس لارستان، پایگاه قهرمانی البرز الف، آکادمی تنیس روشنی الف، فرودنیا ب و رامز با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم‌های باشگاه تنیس منظریه، گلگهر سیرجان، آکادمی تنیس روشنی ب، پوش پلاست، آکادمی تنیس الیت ب، بجنورد، آکادمی تنیس ناطق ب، رنت کالا بوشهر و فرودنیا ج عبور کردند.

در سایر دیدارها تیم‌های آکادمی تنیس سامعی ب، آکادمی تنیس الیت ج، رایکا، آکادمی تنیس نیوان، آکادمی تنیس وحید ترکاشوند، آکادمی تنیس اخوان ب و هیئت تنیس آذربایجان غربی با نتیجه 2 بر یک از سد تیم‌های نشاط، پایگاه قهرمانی تنیس البرز ب، آکادمی تنیس سدید، آرتام، آکادمی تنیس صدری و آکادمی اخوان الف عبور کردند.

با پایان این مرحله تیم‌های فرودنیا ب، پایگاه قهرمانی البرز الف، آکادمی اخوان ب، هیئت تنیس آذربایجان غربی، آکادمی تنیس نیوان، رامز، هتل داریوش و آکادمی تنیس دادخواه به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

به این ترتیب با انجام مراسم قرعه کشی 35 تیم حاضر در این مرحله به مدت 5 روز در قالب 8 گروه با هم دیدار می‌کنند و در پایان تیم‌های راه یافته به جدول اصلی‌ مشخص می‌شوند.

 در این دوره از رقابت‌ها 59 تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، قم، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد حضور دارند. این مسابقات از 6 لغایت 19 آذرماه در زمین‌های المپیک کیش برگزار می‌شود.

تنیس زیر 12 سال آسیا| رتبه‌های پنجم و ششم برای تیم‌های دختران و پسران ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس آکادمی تنیس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت‌های تور جهانی جوانان که در زمین‌های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، بازیکنان راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.   در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، دانیال مشتاقی فر، کیارش حنیفی و سام پازوکی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی، کیمیا ثاقب تهرانی، ملینا عباس زاده و هانا سلطانی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.   در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی و مهراد منصوری- بردیا شریفی به فینال دونفره رسیدند و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی به همراه بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به این مرحله راه یافتند.   این مسابقات از یکم اردیبهشت در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز شده است و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرهای برتر به پایان می‌رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد