Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهادری جهرمی در نخستین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها اظهار کرد: در حوزه گزارش عملکرد دولت ما تقریبا به صدروزه‌گی دولت رسیدیم. باید دید که دولت در این مدت چه گام‌هایی را برداشته و آیا عملکردش قابل قبول بوده یا نه. لزوم پاسخگویی و داشتن شفافیت و لزوم ارائه گزارش عملکرد به مردم و رسانه‌ها و مطالبه‌ای که به ویژه در ذهن رسانه‌هاست دولت بر خود واجب می‌داند که این گزارش را داشته باشد که از این هفته از سوی برخی وزارتخانه‌ها آغاز می‌شود و در هفته بعد با شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شرایط شکل‌گیری دولت جدید در شهریور ماه اظهار کرد: برای اینکه ارزیابی مناسبی از عملکرد دولت داشته باشیم برگردیم به صد روز پیش و ببینیم در چه شرایطی بودیم و الان در چه شرایطی هستیم. ابتدای شهریور ماه زمان آغاز دولت جدید مسئله اساسی شرایط ناشی از کرونا بود که دو سال است همه ما را در زندگی اجتماعی و فردی درگیر کرده است.

گزیده اظهارات سخنگوی دولت بدین شرح است:

- در ابتدای دولت صف‌های طولانی و معطلی مردم برای تهیه برخی کالا‌های اساسی را شاهد بودیم، اما امروز کرامت مردم در دریافت کالا‌های اساسی با سفارش اینترنتی با قیمت مصوب و تحویل درب منزل حفظ می‌شود.

- اولویت دولت در تامین کالا‌های اساسی، رعایت کرامت ایرانیان است.

- موفقیت در کاهش تلفات ناشی از کرونا به دلیل اعتماد مردم به دولت و همراهی و همکاری با همدیگر و زحمات و تلاش‌های کادر درمان است.

- اگر می‌خواهیم روز‌های تلخ گذشته تکرار نشود باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود و این همراهی با دولت ادامه داشته باشد.

- امروز مردم، دولت و مسئولان را در کنار خود می‌بینند و شاهد هستند که کشور به صورت ویدئوکنفرانسی اداره نمی‌شود.

- مردم نمی‌پذیرند فاصله‌ای میان خود و دولت‌مردان وجود داشته باشد.

- دیوار میان مردم و دولت دیگر شکسته است.

- ۱۰ سفر استانی از سوی رئیس جمهور برگزار شده و بیش از ۱۰۰ سفر از سوی سایر وزرا به مناطق مختلف کشور انجام شده است.

- تصمیم‌گیری‌های فردی پایان یافته و محوریت تصمیم‌گیری‌ها جمعی و نخبگانی است.

- دولتمردان در صحنه و میدان عمل هستند و اجازه نمی‌دهند بحران تولید شود و مردم در فشار قرار گیرند.

- آمارسازی و گزارش‌سازی‌ها رئیس جمهور را فریب نخواهد داد.

- دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌گرا و نتیجه محور است و کشور‌های دیگر پیام این عملگرایی را شنیده‌اند.

- بیش از بیست سند بین‌المللی که عمدتا اقتصادی بوده از ابتدای آغاز به کار دولت تهیه و امضا شده و این تحرک ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دولت روحانی سخنگوی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟