Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد هیچ خطایی روی مهاجم خارجی استقلال انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر استقلال گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و اگر تمرکزمان را حفظ می‌کردیم حتی می‌توانستیم برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال موقعیت‌های خوبی داشت و ما هم چند فرصت خیلی خوب را از دست دادیم و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود. هر چند که هدف ما در این بازی فقط رسیدن به پیروزی بود. ما در این بازی ثابت کردیم که حتی بدون پشتوانه مالی و انجام هزینه‌های هنگفت هم می‌توانیم تیم خوبی داشته باشیم.

وی در مورد صحنه‌ای که استقلالی‌ها معتقد بودند روی کوین یامگا مرتکب خطای پنالتی شده است، خاطر نشان کرد: خیلی از کارشناسان در این زمینه نظر دادند و گفتند که خطایی رخ نداد. هدف من فقط زدن توپ بود و این را هم بگویم که هدف بازیکن استقلال گرفتن پنالتی بود و او خودش را به من زد و با زرنگی می‌خواست پنالتی بگیرد. من هیچ خطایی در آن صحنه انجام ندادم و یامگا با این نیت به من نزدیک شد که پنالتی بگیرد.

مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد صنعت نفت از لحاظ امتیازگیری عملکرد چندان خوبی نداشته است، اظهار داشت: شما باید شرایط تیم ما را در نظر بگیرید و ببینید تیم‌های دیگر چگونه 200 میلیارد هزینه کرده‌اند. در ضمن تا به امروز یک ریال دریافتی نداشته‌ایم و این بازیکنان فقط به عشق هواداران صنعت نفت بازی می‌کنند.

طیبی در پایان تصریح کرد: ما چند هفته علیرضا منصوریان را روی نیمکت نداشتیم و بازی‌های سختی را هم پشت سر گذاشتیم که باید به بازی مقابل گل‌گهر، استقلال، نساجی و پرسپولیس اشاره کنم. ما تیم محکمی داریم و به آینده امیدواریم. شک نکنید که نتایج خوبی خواهیم گرفت و در جدول جایگاهی بهتر به دست خواهیم آورد. فقط امیدوارم که مشکلات هم حل شود تا بازیکنان آرامش بیشتری داشته باشند.

منصوریان: نیمه نخست بازی برای استقلال بود، نیمه دوم برای ما/ تیمِ داوری عالی قضاوت کرد، نمی‌دانم کدام صحنه‌‌ها پنالتی بود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال