Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:29:16 GMT

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شهروند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۵۰۵

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شهروند برگزار شد

روابط عمومی شرکت شهروند اعلام کرد، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات میرجلیل نگارنده گفت: به طور کلی حوزه اقتصاد شهری نیازمند تحولی است که متاسفانه در تمام سال‌های گذشته نادیده گرفته شده، اندیشه احداث و تاسیس فروشگاه‌های شهروند در دهه هفتاد اقدام بجا و درستی بود که ساختار آن با گذشت زمان نتوانست همسو با نیازها و تغییرات بروزرسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به اجرای برنامه‌های راهبردی در حوزه اقتصاد شهری تصریح کرد: با بررسی‌ها و ظرفیت‌ سنجی‌هایی که صورت گرفته تلاش کردیم نسبت به گردآوردی و تدوین برنامه‌های راهبردی برای تمام مجموعه‌های اقتصادی در شهرداری تهران اقدام کنیم، امیدوار هستیم با اجرای دقیق این برنامه‌ها ضمن عبور از شرایط فعلی بتوانیم یک منشاء خیر و اثر ماندگار برای آیندگان بجا بگذاریم.

وی در ادامه گفت: داشتن برنامه‌های راهبردی و داشتن یک افق بلند مدت مساله بااهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، نداشتن چشم انداز و درگیری با روزمرگی مانند آفت می‌تواند در بلند مدت مجموعه را با آسیب‌های جدی روبرو کند.

داود قربانیان مدیرعامل جدید شهروند نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به تاکیدات معاونت مالی و اقتصاد شهری در تبیین سیاست گذاری‌‌های جدید خاطرنشان کرد: فعالیت و حضور در صنعت خرده فروشی حائز ویژگی‌هایی است که لازمه آن داشتن تخصص لازم در خصوص تامین‌کنندگان، شناخت رقبا، حوزه crm، تبلیغات و بسیاری از حوزه‌های تخصصی دیگر است که امیدوار هستیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی عملکرد مناسبی در این صنعت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازنگری در حوزه راهبردها مساله‌ای مهم و ضروری است گفت: لزوم بازنگری در سیاست‌های کلان اعم از مدیریت نیروی انسانی، توسعه و بروزرسانی فروشگاه‌ها یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که در دوره جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.

قربانیان در ادامه ابراز امیدواری کرد در آینده اساسنامه شرکت شهروند نیز در نهادهای مربوطه مورد بازنگری قرار گیرد تا بتوانیم با همکاری یکایک همکاران شاهد یک تحول بنیادین در مجموعه فروشگاه‌های شهروند باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین شهروند هفته بسیج فروشگاه های شهروند یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین اقتصاد شهری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت