Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سینا باغچه‌ای مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: افراد بالای ۱۲ سالی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به مراکز واکسیناسیون این شهرستان اقدام به تزریق واکسن کرده و با ایمن کردن خود در مقابل این ویروس از ایجاد موج ششم جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغچه‌ای افزود: با همدلی جمعی پیک پنجم بیماری کرونا در حال سپری شدن بوده و به تعداد کافی انواع واکسن در این شهرستان موجود است.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهروندان با دریافت نوبت‌های تعیین شده واکسن کرونا مطابق با شرایط سنی و استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جهادگران عرصه سلامت را جهت مهار و کنترل بیماری کرونا همراهی کنند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: افراد بالای ۱۲ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع و تاکنون ۵۸۳ نفر بر اثر این بیماری در این شهرستان فوت شدند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید