Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تعیین داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، گفت: (پیام دهکردی)، (فرامرز طالبی) و (مهرداد هنرمند) به عنوان داوران این مرحله انتخاب شده‌اند.

او با اشاره به ارسال ۱۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره، افزود: داوران بازبین بعد از ۵ روز بازبینی آثار، ۶ اثر را شایسته‌ی حضور در مرحله نهایی این جشنواره دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: (روایت آنکه صبور بود) به کارگردانی (نیما جهان بین)، (راز‌ها و دروغ‌های رام نشده) به کارگردانی (وحید درویشی)، (واحد ۲۲ چه خبره؟) به کارگردانی (رضا جوشعار)، (خلیج خوک‌ها) به کارگردانی (رضا جوینده)، (سیا ریحون) به کارگردانی (رضا عباسی) و (چهاردیواری) به کارگردانی (عبدالله بهادری) آثار راه یافته به این مرحله هستند.

امیر مصباح افزود: بر اساس برنامه ریزی کمیته برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان این نمایش‌ها از روز جمعه، ۱۲ آذرماه جاری به مدت ۲ روز در ۲ سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت و نارون واقع در کمربندی شهید بهشتی، جنب پارک نارون اجرا می‌شوند.

او با اشاره به اینکه زمان پیش بینی شده برای اجرای آثار ساعات ۱۱ صبح، ۳ و ۶ عصر است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در این ساعات با حضور در سالن مربوطه، به صورت رایگان آثار را تماشا کنند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر استانی فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند