Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری چهار نفر از سرشبکه‌های اصلی یک شرکت با بیش از هزار میلیارد کلاهبرداری در شهر آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سرشبکه‌های یک شرکت هرمی در قالب شرکت سرمایه‌گذاری خارجی در شهر آبیک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی مخفیگاه و محل فعالیت متهمان را در شهر آبیک شناسایی کردند، افزود: در ادامه اکیپی از ماموران با مراجعه به محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر، پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه 4 نفر از سر شاخه‌های اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

6 نفر از سرشاخه‌های یک شرکت هرمی در کرمانشاه دستگیر شدندانهدام باند شرکت هرمی در ‌رامسر / 20 نفر بازداشت شدند19 عضو باند شرکت های هرمی در ساری دستگیر شدند18 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در بندرانزلی دستگیر شدندانهدام یک شرکت هرمی در جنوب تهرانباند 19 نفره شرکت‌های هرمی در ری منهدم شد

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اعتراف متهم به فعالیت گسترده در زمینه جذب سرمایه گذاری کاذب در این شرکت هرمی خارجی، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، بیش از 22 نفر از مالباختگان این پرونده که حدود هزار میلیارد ریال تا این لحظه در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده بودند، شناسایی شدند.

سردار ابراهیمی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم، گفت: پس از تکمیل تحقیقات متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب برای انجام اقدامات تکمیلی به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه اغلب افرادی که طعمه این باند‌های کلاهبرداری می‌شوند جوانان جویای کار هستند، بر نظارت بیشتر خانواده بر رفتار و عملکرد جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان قزوین یک شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان