Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@07:11:36 GMT

سومین واکنش رئیس صداوسیما به بازگشت فردوسی پور

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۷۰۲

سومین واکنش رئیس صداوسیما به بازگشت فردوسی پور

آفتاب‌‌نیوز :

 نبودن عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما، گزارش نکردن او و از همه مهمتر جمع کردن برنامه نود که قریب به بیست سال با عادل فردوسی پور اجرا می‌شد، یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی است که در سازمان صداوسیما در سال‌های اخیر رخ داده است.

بسیاری از این مورد به عنوان یک خودزنی نام می‌برند و می‌گویند تلویزیون با این تصمیم سعی در فراری دادن مخاطبانش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عده‌ای هم عادل فردوسی پور را قربانی دو جناح تصمیم گیر در صداوسیما می‌دانند و می‌گویند فروغی، مدیر شبکه سه سیما، تاثیری ندارد و فقط مجری تصمیمات است.

با این حال از زمانی که ریاست صداوسیما تغییر کرده و پیمان جبلی روی کار آمده، مدام از این گفته که به نظر «ما» بازگشت عادل فردوسی پور ایرادی ندارد و می‌تواند به کارش ادامه دهد. این کلی گویی تا به حال دو بار از طرف رییس جدید سازمان صداوسیما مطرح شده، ولی هرگز درباره جزئیاتش حرفی زده نشده و حتی عنوان شده که این صحبت‌ها شبیه به حرف مدیرانی قبلی است که می‌گفتند از نظر ما عادل فردوسی پور مشکلی ندارد و می‌تواند به کارش ادامه دهد.

پیمان جبلی به تازگی در گفت و گویی که با فارس داشته برای سومین بار نسبت به بازگشت عادل فردوسی پور صحبت کرده و عجیب اینکه برای سومین بار درباره این موضوع کلی گویی کرده است. «تلویزیون ترکیبی از فکر و ایده و هنر و زیبایی و ظرفیت‌های انسانی است که در قالب‌های مختلف هنرمند هنرپیشه و مجری و عوامل دیگر از سرمایه‌های سازمان هستند و از هر کدام باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت می‌کنیم و بهره‌مند خواهیم شد. اینکه در مورد‌های مشخصی که اسم بردید (عادل فردوسی پور) قبلا هم‌گفته بودم تمام سرمایه‌های انسانی ما برای ما ارزشمند هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود. اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره‌ها چه خواهیم کرد امیدواریم بتوانیم صیانت بهتری از چهره‌ها انجام دهیم. فرهنگ مردم داشته و سرمایه مردم است که در دست ما امانت است و باید حداکثر دقت را در وفای به این امانت داشته باشیم.»

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فردوسی پور صداوسیما عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • (ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد