Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سرشبکه‌های یک شرکت هرمی در قالب شرکت سرمایه گذاری خارجی در شهر آبیک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی مخفیگاه و محل فعالیت متهمان را در شهر آبیک شناسایی کردند، افزود: در ادامه اکیپی از ماموران با مراجعه به محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر، پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه ۴ نفر از سر شاخه‌های اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اعتراف متهم به فعالیت گسترده در زمینه جذب سرمایه گذاری کاذب در این شرکت هرمی خارجی، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، بیش از ۲۲ نفر از مالباختگان این پرونده که حدود هزار میلیارد ریال تا این لحظه در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده بودند، شناسایی شدند.

سردار ابراهیمی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم، گفت: پس از تکمیل تحقیقات متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب برای انجام اقدامات تکمیلی به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اغلب افرادی که طعمه این باند‌های کلاهبرداری می‌شوند جوانان جویای کار هستند، بر نظارت بیشتر خانواده بر رفتار و عملکرد جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شرکت هرمی دستگیری کلاهبردار شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند