Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@03:02:21 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۹ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۰۳۳۷

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۹ آذر ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار آمریکا در شروع معاملات امروز سه‌شنبه نهم آذر ماه ۱۴۰۰ به ۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان رسید. قیمت دلار در مقایسه با روز گذشته ۲۳۰ تومان ریزش را تجربه کرده است. سکه امامی در مقایسه با دیروز کاهش قیمت ۲۰ هزار تومانی داشت و در شروع معاملات امروز با نرخ ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش رسید. سکه گرمی هم در سیر نزولی قیمت قرار داشت و با حدود ۳۳ هزار تومان کاهش، به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹ هزار تومان کاهشی که داشت، یک میلیون و ۲۵۶ هزار تومان قیمت گرفت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ گرم

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه نهم آذر ماه به یک میلیون و ۲۵۶ هزار تومان رسید. این رفقن نشان می‌داد، ارزش طلا ۱۸ عیار درمقایسه با دیروز ۹ هزار تومان کاهش داشته است. به این ترتیب امروز قیمت سکه گرمی به نرخ روز یکشنبه رسیده است.

  قیمت طلا ۱۸ عیار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار دوشنبه قیمت طلا ۱۸ عیار یکشنبه یک میلیون و 256 هزار تومان یک میلیون و 265 هزار تومان یک میلیون و 256 هزار تومان

قیمت سکه

قیمت سکه طرح قدیم امروز سه شنبه نهم آذر ماه به ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت. این کاهش قیمت شامل سکه امامی و سکه گرمی نیز بود. قیمت سکه امامی در شروع معاملات  امروز سه شنبه نهم آذر با ۲۰هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۶۷۰هزار تومان رسید. معاملات سکه گرمی امروز سه شنبه نهم آذر ۱۴۰۰، با نرخ دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آغاز شد که این رقم نسبت به دیروز ۳۳ هزار تومان کاهش یافته است.

قیمت انواع سکه انواع سکه قیمت امروز قیمت دوشنبه قیمت یکشنبه سکه امامی 12 میلیون و 670 هزار تومان 12 میلیون و 690 هزار تومان 12 میلیون و 700 هزار تومان طرح قدیم 12 میلیون و 350 هزار تومان 12 میلیون و 490 هزار تومان 12 میلیون و 450 هزار تومان سکه گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان 2 میلیون و 333 هزار تومان 2 میلیون و 300 هزار تومان

قیمت ارز در بازار آزاد
دلار آمریکا در شروع معاملات امروز سه‌شنبه نهم آذر ماه ۱۴۰۰ با ۲۳۰ تومان کاهش نسبت به دیروز به ۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان رسید. هر یورو در بازار آزاد با قیمت ۳۳ هزار و ۴۵ تومان به فروش می‌رسد که این رقم نسبت دیروز ۷۰ تومان کاهش یافته. قیمت هر اسکناس لیر در بازار امروز، دو هزار و ۲۸۵ تومان بود که نسبت به دیروز شاهد کاهش مختصر قیمت این ارز بودیم.

قیمت ارز در بازار آزاد  ارز قیمت امروز قیمت دوشنبه قیمت یکشنبه دلار 29 هزار و 170 تومان 29 هزار و 400 تومان 29 هزار و 500 تومان یورو 33هزار و 45 تومان 33 هزار و 115 تومان 33 هزار و 390 تومان لیر 2 هزار و 285 تومان 2 هزار و 290 تومان 2 هزار و 375 تومان

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا قیمت ارز یورو هزار تومان 12 میلیون هزار تومان کاهش شروع معاملات نسبت به دیروز طلا ۱۸ عیار یک میلیون امروز قیمت تومان رسید 2 میلیون سکه امامی سکه گرمی قیمت سکه تومان 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه در آسیا کاهش یافته است که یکی از دلایل آن می‌تواند نشانه‌هایی از وضع سیاست‌های سختگیرانه پولی توسط فدرال رزرو در اجلاس امروز باشد.
کاهش تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه آرام شدن تنش‌های ژئوپلیتیکی در دنیا قیمت طلا را نسبت به اوج ماه آوریل پایین آورده و آن را در برابر سیاست نرخ بهره بالای بانک مرکزی آمریکا آسیب پذیر کرده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد کاهش به 2283 دلار و 23 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.38 درصدی به 2294 دلار و 10 سنت رسیده است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/11

تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر به نتیجه اجلاس دو روزه فدرال رزرو معطوف شده که قرار است امروز منتشر شود. انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد.
اما برخی پیش‌بینی می‌کنند جروم پاول رئیس فدرال رزرو با توجه به نرخ بالای تورم، سیاست‌های سختگیرانه‌ای را پیشنهاد دهد.
بالا رفتن تورم باعث شده تاجران انتظار خود از کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین بیاورند. در حال حاضر پیش بینی می‌شود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را اولین بار در ماه سپتامبر کاهش دهد.
نرخ بالای بهره به ضرر طلاست چون هزینه نگهداری آن را به عنوان یک سرمایه غیر سودده افزایش داده و تمایل برای خرید این فلز گرانبها را پایین می‌آورد. 
ارزش دلار هم افزایش یافته و به بالاترین رقم طی 6 ماه گذشته رسیده است. بالا رفتن ارزش دلار خرید طلا برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گرانتر کرده و تمایل برای آن را پایین می‌آورد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.01 درصد کاهش به 26 دلار و 65 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.26 درصدی 935 دلار و 43 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/58

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳