Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:23:46 GMT

قم، استان اول کشور در مزایده حضوری اموال تملیکی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۰۴۵۵

قم، استان اول کشور در مزایده حضوری اموال تملیکی

ایسنا/قم رئیس اموال تملیکی استان، بیان کرد: قم اولین استان کشور در زمینه مزایده حضوری اموال تملیکی است.

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در مصاحبه با خبرنگاران‌ از کسب رتبه اول استان در آخرین مزایده حضوری اموال تملیکی موسوم به حراج شماره 14001 در آذر ماه سال جاری خبر داد و افزود:سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول در اختیار این سازمان، مزایده حضوری (حراج) را با حضور اعضای هیات مدیره و نمایندگان قوه قضائیه و نماینده دیوان  محاسبات کشور برگزار کرد که در این مزایده، بالاترین رقم معاملات، متعلق به کالاهای اداره اموال تملیکی استان قم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                            نجم الدین ربانی در خصوص فروش اموال تملیکی در مزایده های الکترونیک سازمان اموال تملیکی نیز تصریح کرد: فروش اموال تملیکی از طریق مزایده الکترونیک، فارغ از اعمال سلیقه در استان، طبق موازین قانونی و از طریق فرایند مزایده سراسری در سامانه مزایده الکترونیک دولت، صورت میگیرد که رمزگشایی پیشنهادهای متقاضیان شرکت در مزایده و اعلام برندگان نیز  در محل سازمان مرکزی در تهران صورت میگیرد. 
وی همچنین افزود: استان قم در بحث فروش مزایده های الکترونیک اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای تملیکی، جز ده استان برتر کشوراست.
نجم الدین ربانی افزود: کمترین حجم پرونده های سنواتی نیز متعلق به استان قم است که نشان از پیگیری همکاران ما در اداره اموال تملیکی  و تعاملات سازمانی این اداره با تعزیزات و دستگاه قضا دارد  که موجب تعجیل در صدور احکام تعزیراتی و قضایی میشود.
 ربانی ضمن اشاره به لزوم فرهنگ سازی و ارتقا آگاهی مردم  نسبت به سرنوشت کالاهای قاچاق افزود: با توجه به جغرافیای استان قم که در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است و بالتبع حجم ضبط کالاهای قاچاق زیاد است، نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان و سازمان مرکزی برای مدیریت جمع آوری ونگه داری اموال تملیکی در استان هستیم.
وی با اشاره به کمبودها و مشکلات اداری اموال تملیکی استان، ادامه داد: مشکل کمبود نیروی انسانی یکی از عمده مشکلات این اداره با حجم وسیعی از تکالیف و وظایف است و هم اکنون با ۵ نیروی شرکتی، اداره میشود. 
وی همچنین گفت: ما اداره ای فاقد خودرو ، فاقد محل اداری مستقل و حتی فاقد انباری مساعد برای نگه داری اموال در شرایط مساعد هستیم.
رئیس اداره فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان قم اظهار داشت:حمایت و نگاه ویژه مسئولان دغدغه مند استان را برای حمایت از این اداره و صیانت از اموال  تملیکی که بخشی از آن متعلق به مردم و بخشی متعلق به دولت است،  می طلبیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه قم اموال تملیکی استان فروش اموال تملیکی اموال تملیکی مزایده حضوری جمع آوری استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، جلال دسترنج معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مهلت مزایده این معادن تا ۲۶ اردیبهشت ‌ماه امسال است، اما بعلت شمار زیاد محدوده‌های معدنی، گستردگی و پراکندگی آنها و همچنین واگذاری حداکثری به واجدان شرایط، تمدید شد.

 جلال دسترنج افزود: این مزایده شامل ۸۷ محدوده اکتشافی، ۱۱۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۳ معدن دارای گواهی نامه کشف و ۲ محدوده دارای مجوز برداشت است که به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست و نقشه معادن موضوع مزایده، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس setadiran.ir مراجعه کنند.

 دسترنج خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌بایست حداکثر تا ۹خردادماه نسبت به اخذ مدارک و مستندات لازم از سامانه ستاد اقدام و حداکثر تا ساعت۱۲ نوزدهم خردادماه پیشنهادات قیمت خود را از طریق همان سامانه ارسال و اصل مدارک مربوط به واریزی سپرده شرکت را تحویل دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت نمایند.

دیگر خبرها

  • سازمان اموال تملیکی ۳۲۴ ملک را به مزایده گذاشت
  • واگذاری ملک در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب