Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:32:20 GMT

آخر هفته بارانی در نقاط ساحلی استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۰۵۹۰

آخر هفته بارانی در نقاط ساحلی استان بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه به استان خبر داد و گفت: بارش‌های پراکندهای را در نقاط ساحلی شاهد خواهیم بود.

زهرا راستگو در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت دریا از امروز تا ظهر روز پنج‌شنبه آرام خواهد بود، اظهار کرد: از روز ظهر پنج‌شنبه با ورود یک سامانه بارشی تا ظهر روز شنبه به سبب وزش بادهای شمالی دریا متلاطم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی تصریح کرد: شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی از ترددهای دریایی خودداری کنند. 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطر نشان کرد: از روز پنج‌شنبه بارش‌های پراکنده در نقاط ساحلی این استان آغاز می‌شود و تا بعد از ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

راستگو با اشاره به صدور هشدار زرد بارندگی، اضافه کرد: شدت بارندگی‌های به‌صورت نقطه‌ای در مناطق سواحل شمالی استان بوشهر تشدید می‌شود.

وی بیان کرد: روز پنج‌شنبه سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان بوشهر به علت وزش باد جنوب شرقی مواج است. جمعه وزش باد شدید ادامه می‌یابد اما جهت آن شمال غربی می‌شود و بر اثر آن به تناوب سواحل و فراساحل استان مواج خواهد بود. شنبه نیز بر اثر وزش باد شمال غربی سواحل و فراساحل جنوبی استان متلاطم پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باران استان بوشهر پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود