Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی، شرایط کاهش کیفیت هوا به‌ دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی به ‌ویژه از اواخر وقت امروز تا اوایل روز پنجشنبه مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمند با اشاره به اینکه فردا چهارشنبه با گذر موجی از روی استان در اکثر مناطق افزایش ابر خواهیم داشت، گفت: روز پنجشنبه با نفوذ سامانه‌ بارشی، از بعد از ظهر بارش در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد و تا روز جمعه در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه شدت بارش در نیمه‌ غربی و شمال استان به‌ صورت برف و باران خواهد بود، ادامه داد: وزش باد طی روزهای پنجشنبه و جمعه نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد و غرب استان احتمال کولاک برف نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۱ و کمینه فردا ۵ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با منفی ۴ درجه زیر صفر و خور و بیابانک با ۲۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت هوای اصفهان کولاک برف در اصفهان پیش بینی می شود اکثر مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته بارانی برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافرد، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق مرکزی و غربی ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار خفیف باران دور از انتظار نیست و در سایر مناطق، جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشینه بارش در نیمه‌غربی، برخی از مناطق شمال و ارتفاعات جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از مناطق محتمل است.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۶) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748652

دیگر خبرها

  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور