Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:03:21 GMT

همکاری ایران با ارتش عراق برای مبارزه با تروریسم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۰۶۵۶

همکاری ایران با ارتش عراق برای مبارزه با تروریسم

فرمانده پیشین نیروی زمینی عراق تصریح کرد ایران بدون امضای هیچ گونه قرارداد یا محدودیتی، انبارهای سلاح خود را به روی ارتش عراق باز کرد تا با تروریسم مبارزه کند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی المعلومه؛ سرلشگر علی غیدان در گفتگویی تلویزیونی که نسخه‌ای از آن در اختیار این پایگاه قرار گرفته است، جزئیات حمله به مرقد امامین عسکریین در سامراء را ۴۸ ساعت قبل از سقوط موصل روایت و تصریح کرد: ایران در پی درخواست فوری عراق، همه انبارهای سلاح خود را به روی آن گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ‌ناو «دماوند» به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

ایران انبارهای سلاح وزارتخانه‌های کشور و دفاع را بدون هیچ گونه قرارداد یا محدودیتی برای پشتیبانی از ارتش عراق برای مبارزه با تروریسم باز کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو ارتش عراق تروریسم عراق ایران موصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و پایگاه جاسوسی آنها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۵ بعدازظهر جمعه به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در مقر «السروات» در مقابل شهرک یارون با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

مجاهدان حزب الله همچنین ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه بعدازظهر جمعه به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه رویسات العلم در بلندی‌خای اشغالی کفرشوبا با سلاح مناسب و به وصرت مصتقیم هدف قرار دادند.

کد خبر 6095950

دیگر خبرها

  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • پولشویی
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها