Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: نهادهای نظارتی باید به صورت جهادی وارد میدان شده و با عاملان آشفتگی قیمت‌ها برخوردهای قانونی را انجام دهند. - اخبار استانها -

اکبر مرادی معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با گلایه از عملکرد برخی از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در نحوه توزیع و عرضه مرغ در بازار اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات بازار مرغ، هوشمندسازی نظارت‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توزیع بیش از 100 هزار قطعه مرغ با قیمت غیرمصوب در استان خبر داد و افزود: نظارت سازمان صمت باید بیش از پیش تشدید شود تا شاهد آشفته بازار خصوصا در حوزه مرغ نباشیم و حقی از مردم در این خصوص ضایع نشود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بر ضرورت کار جهادی در حوزه تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: شایسته نیست که نهادهای نظارتی در بحث رسیدگی به تخلفات و احتکار منتظر گزارشات مردمی باشند؛ بلکه باید به صورت جهادی وارد میدان شده و فارغ از بخشنامه‌ها و بروکراسی‌های اداری با متخلفانی که در تضییع حق مردم نقش دارند برخوردهای قانونی را انجام دهند.

تلاش‌های ستاد تنظیم بازار قابل تقدیر استالبرز جز استان‌های برتر کشور در تنظیم بازار و نظارت الکترونیک استاستاندار گیلان: "گرانی و کمبود کالای اساسی" خط قرمز ستاد تنظیم بازار است

مرادی ادامه داد: به توجه به اینکه احیای حقوق عامه از اهداف مهم دولت و همچنین قوه‌قضائیه می‌باشد، لذا در برخورد با افرادی که قصد متشنج کردن بازار را دارند هیچ‌گونه چشم‌پوشی نخواهیم داشت.

این مسئول قضایی در پایان گفت: باید مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه نظارت بر اصناف و بازاریان مسئولیت‌پذیری را سرلوحه خود قرار دهند و بدانند که مسئولیتی که بر آنان محول شده امانتی است از سوی مردم که باید در صیانت از حق‌الناس حساسیت‌های لازم را به خرج دهند.

انتهای پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است