Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: هموطنان در مناطقی که زمین‌لرزه را حس کردند، ترجیحاً امشب را خارج از منازل مسکونی غیراستاندارد بگذرانند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ساعت ۱۸:۳۶ دقیقه امروز زمین لرزه به بزرگی ۵/‏۴‬ ریشتر زرین رود در ۲۷ کیلومتری زنجان را لرزاند؛ سه تیم ارزیاب سازمان اورژانس کشور در پی وقوع این زمین لرزه در استان زنجان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون اخبار دقیقی از کانون این زمین لرزه در دسترس نیست.

خالدی ادامه داد: این زمین لرزه در استان‌های قزوین و اردبیل هم احساس شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی بیمارستان‌های زنجان در پی وقوع این زمین لرزه در حالت آماده باش قرار دارند، بیان کرد: اخبار تکمیلی این حادثه متعاقباً اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور توصیه کرد: هموطنان در مناطقی که زمین لرزه را حس کردند، ترجیحاً امشب را خارج از منازل مسکونی غیراستاندارد بگذرانند.

 

برچسب ها: زلزله ، زلزله زنجان ، هلال احمر ، امداد و نجات ، اورژانس کشور ، زمین لرزه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زلزله زلزله زنجان هلال احمر امداد و نجات اورژانس کشور زمین لرزه سازمان اورژانس کشور زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد

پاشینیان با گروهی از ساکنان یک روستای مرزی در شمال ارمنستان دیدار کرد که محل اصلی اعتراضات علیه تصمیم او برای واگذاری منطقه به جمهوری آذربایجان است.

به گزارش ایسنا، دفتر نخست وزیری ارمنستان در بیانیه‌ای با اشاره به دیدار نیکول پاشینیان، نخست وزیر با شهردار و جمعی از ساکنان روستای «کرانتس» نوشت: «نخست وزیر روند جاری را به تفصیل ارائه و تاکید کرد که دولت از همه مشکلات مطلع است.»

به نقل از پایگاه خبری azatutyun، پاشینیان و سایر مقامات حاضر در جلسه از روستاییان خواستند کارهای میدانی را آغاز کنند و از طریق گفت‌وگوهای مشترک راه حلی برای مسائل باقی مانده بیابند.

نمایندگان روستا در حالی که از ساختمان دولت بیرون آمدند، ناراضی به نظر می‌رسیدند و تمایلی به صحبت با مطبوعات نداشتند. برخی از آنها فقط گفتند که از پاشینیان چیز جدیدی نشنیده‌اند.

یک نماینده اپوزیسیون که به طور خصوصی با روستاییان صحبت کرده بود، پس از آن نیز ادعا کرد که پاشینیان «هیچ چیز جدیدی نگفته است».

وی افزود: «روستاییان بدون رضایت جلسه را ترک کردند و بار دیگر اوضاع متشنج شد. مردم می‌دانستند که اوضاع بدتر می‌شود چون هیچیک از درخواست‌ها و پیشنهادهایشان مورد قبول واقع نشد.»

پاشینیان همچنین اعتراف کرد که حتی واگذاری اراضی به باکو ضامن امنیت این روستا و مناطق همجوارش نیست.

روستای کرانتس یکی از چهار روستای تاووش در مجاورت مناطق مرزی است که قرار است به عنوان بخشی از آنچه ایروان آغاز تعیین مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان می‌نامد به باکو واگذار شود. صدها نفر از روستاییان به همراه سایر ساکنان تاووش و سایر مناطق ارمنستان از ۲۰ آوریل یک بخش محلی از یک بزرگراه کلیدی ملی را مسدود کرده‌اند. برخی از آنها روز جمعه با پلیس ضد شورش درگیر شدند.

مردم از جمله سیاستمداران و فعالان اپوزیسیون، در چند روز گذشته به نشان همبستگی خود با معترضان این روستا به رهبری اسقف «باگرات گالستانیان»، رئیس اسقف نشین تاووش برای مدت کوتاهی راه‌ها را در ایروان و سایر نقاط کشور مسدود کردند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!