Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:43:34 GMT

تغییرات مدیریتی در ایلام صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۱۰۸۰

تغییرات مدیریتی در ایلام صحت ندارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، علی نیکوکار مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام، گفت: هرچند انتصاب و جابجایی مدیران در دولت‌ها طبیعی است، اما مطالب منتشر شده توسط تعدادی از رسانه‌های مجازی شایعه است.

او افزود: هیچ انتصاب جدیدی در بدنه استانداری و دوایر استان انجام نشده است و تغییر مدیران از طریق رسانه‌های معتبر و رسمی برای اگاهی عموم مردم منعکس و اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکوکار مطرح کرد: تغییر مدیریت‌ها با شروع خدمت دولت‌های جدید طبیعی و بدیهی است که هر دولتی از مدیران همسو و همفکر خود بهره گیری کند، اما هر تغییری در دستگاه‌ها از طریق منابع و رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم

باشگاه پرسپولیس در مطلبی نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • زیر تیغ
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد