Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بسکتبال گفت: تیم ملی بحرین با اشتباهاتی که داشت نتیجه را به ویژه در بازی دوم به ایران تقدیم کرد.

عباس آقاکوچکی، کارشناس بسکتبال، درباره کسب دو پیروزی در پنجره نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم اما تیم بحرین در کل در حد و اندازه ما نیست که بخواهیم از برد مقابل آن خوشحال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که برای شروع خوب بودیم و این نتایج از نظر روانی انگیزه تیم را بهتر می‌کند. بازی‌های سخت ما در پنجره‌های بعدی است و 5 اسفند مقابل قزاقستان قرار خواهیم گرفت که به مراتب بازی سخت‌تری نسبت به بازی با بحرین خواهد بود.

وی افزود: کادر فنی تیم تازه عوض شده و نیاز است زمان بدهیم تا بتواند به ترکیب اصلی خود دست پیدا کند. این دو بازی هم بهترین فرصت بود که در بازی دوم دیدیم کادر فنی در این زمینه با برنامه جلو می‌رود. بازی با بحرین برای ما آسان بود و موفق شدیم دو برد به دست بیاوریم. بهتر باست گویم بحرین با اشتباهاتی که کرد این نتیجه را به ویژه در بازی دوم به ایران تقدیم کرد. در بازی نخست دیدیم این تیم در زیر سبد ضعف دارد و دستش خالی است و انتظار داشتیم در خانه  و با اضافه شدند بازیکن آمریکایی خود نمایش بهتری داشته باشد و حداقل کمی بازی را به چالش بکشد اما در بحرین هم دیدیم بسکتبال، که یک بازی تیمی است، از این شیوه گروهی خارج شده و بار بازی به کل به دوش همان بازیکن آمریکایی افتاده است. انگار که بحرین انتظار داشت این بازیکن فرشته نجاتش باشد ولی برعکس عامل باخت‌شان شد.

آقاکوچکی در مورد رکوردشکنی ارسلان کاظمی گفت: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند ولی بهتر بود در این دو دیدار کادر فنی بیشترین فرصت را به جوان‌ترها می‌دادند. در خصوص رکورد شکنی ارسلان و ثبت 26 ریباند و انتخابش به عنوان بهترین ریباندر انتخابی جام جهانی باید بگویم او کار همیشگی خودش را انجام داد مانند یخچالی و سایر ملی‌پوشان، ببینید وقتی تیم مقابل در پست زیر سبد ضعیف باشد طبیعتا این رکوردها ساده به دست می‌آید. البته که همه تلاش کردند و نتیجه تلاش‌شان هست ولی از نظر فنی رسیدن به یکسری نتیجه و رکورد مقابل بحرین کار سختی نبود.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی ایران برنا کادر فنی و بازیکنان بحرین قزاقستان بازی ایران جام جهانی بسکتبال ارسلان کاظمی عباس آقاکوچکی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست