Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهترین شهردار بیرجند گفت: فضاهای شهری تاثیر بسزایی در روحیه، نشاط و امید شهروندان دارند که انتظار می‌رود مدیریت شهری با ایجاد فضای متفاوت در سطح شهر، این احساس خوشایند را در شهروندان پدید آورد.

او افزود: امید است در اجرای طرح استقبال از بهار سال ۱۴۰۱ شهروندان شاهد تغییر و تحول چشمگیر در شهر بیرجند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بیرجند گفت: در راستای طرح استقبال از بهار سال ۱۴۰۱ چهار معبر اصلی شهر شامل خیابان طالقانی، خیابان شهید مدرس حد فاصل میدان اول تا سوم، خیابان سرداران شهید و بلوار شعبانیه زیباسازی و بهسازی می‌شود.

او بیان کرد: زیباسازی معابر مذکور بر سه محور فضای سبز، نورپردازی و مبلمان شهری اجرا خواهد شد.

بهترین با تاکید بر سرعت، دقت و سلیقه در اجرای پروژه‌های شهرداری افزود: استفاده از المان و سازه‌های بومی دائمی متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر بیرجند نیز حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه بر سرعت بخشیدن به روند اجرای سه پروژه رودپارک مهرشهر، منطقه گردشگری و تفریحی بند دره و سایت پسماند و پردازش زباله تاکید شد.

همچنین با توجه به مصوبات شورای ترافیک استان اجرای آیلند خیابان ظفر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: در راستای اقدامات ترافیکی در جهت بهبود عبور و مرور و افزایش ایمنی با توجه به مصوبات شورای ترافیک استان، پروژه اجرای آیلند در خیابان ظفر همچنین ایجاد راستگردهای محور پاسداران به بلوار پیامبر اعظم (ص) در دستور کار قرار گرفت و در حال اجراست.

عدل افزود: هزینه اجرای این پروژه بیش از یک میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار بیرجند زیباسازی مبلمان شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد