Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: یکی از مسائلی که با کمک و همفکری دیگر دستگاه‌ها باید دنبال شود، بالا بردن فرهنگ کار است از یک طرف واحد‌های تولیدی در استان با کمبود نیروی کار مواجه هستند و از طرفی با بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی بدون مهارت روبرو هستیم که یک پارادوکسی را در حوزه اشتغال و بیکاری استان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: آنچه که از سوی مقام عالی وزارت مطرح شده ایجاد یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار شغل تا پایان سال آینده است.

فلاحتی ادامه داد: بخش قابل توجه ایجاد شغل در قالب تعاونی‌ها شکل می‌گیرد، به همین دلیل جایگاه تعاون خیلی قابل توجه است، وقتی سیاستگذاران و مسئولین کشور برنامه ریزی را انجام می‌دهند و براساس آن قرار است تحولی صورت بگیرد زیرمجموعه‌ها باید بر همان سبک و سیاق کار کنند که برای پیاده سازی این مسئله، انقلابی و جهادی باید کار کرد.

او با بیان اینکه تمامی حوزه‌های این اداره می‌توانند پیوست فرهنگی داشته باشند تصریح کرد: همه مدیریت‌ها این ظرفیت را دارند که در مسائل فرهنگی و اجتماعی سهیم باشند چرا که مواد قانونی آن هم در قانون کار مطرح شده است.

این مسئول با تاکید بر جدی گرفته شدن مسائل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در حوزه کارگری گفت: با تقویت، برنامه ریزی و خلاقیت در مدیریت اجتماعی می‌توان از نیروی کار صیانت کرد و نشاط اجتماعی به آن‌ها بخشید و از طرفی وقتی نیروی کار با نشاط داشته باشیم حجم پرونده‌های شکایات نیز کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان تعاون کار و رفاه اجتماعی نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر