Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داوران فوتبال استان در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مهدی صفایی، با بیان این خبر افزود:دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان انزلی از هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان را داوران استان قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  صفایی رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه وبویراحمد افزود: این دیدار روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه و از ساعت 14,30 دقیقه در استادیوم تختی شهر اهواز برگزار می‌شود و طبق ابلاغ فدراسیون فوتبال کشور ،مجتبی افرا داور ملی فوتبال استان به عنوان داور، محمد راهی به عنوان کمک داور اول و حمید رضا افشون به عنوان کمک داور دوم این بازی را قضاوت می کنند .سجاد یاری از ایلام به عنوان داور چهارم و اسماعیل آمری از بوشهر به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است. برای داوران استان در این بازی آرزوی موفقیت داریم.   انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استقلال فوتبال کمیته داوران فدراسیون فوتبال بازی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ