Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا قاسمیان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به رشد سریع اطلاعات و ارتباطات، زمینه ارتباط گیری قاچاقچیان در ورود به اعمال خلاف قانون در کمترین زمان انجام می شود که لازم است در راستای شناسایی این زمینه ها، تلاش ها بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: با افزایش ارزش دلار، سودجویان با ورود به قاچاق کالاهای ضروری برای کسب درآمدهای بیشتر اقدام می کنند که این کار نظم و امنیت جامعه را در حوزه های مختلف اقتصادی دچار مشکل می کند.

قاسمیان با اشاره به وجود برخی اقدامات سازمان یافته برای خروج و قاچاق اقلام ضروری، شناسایی این اقدامات را از اولویت ها اعلام کرد.

او افزود: خروج برخی اقلام ضروری از استان علاوه بر اقتصاد و معیشت، امنیت را نیز دچار مشکل می کند که در این راستا اقدامات فوری برای شناسایی و برخورد با این تخلفات انجام می شود.

 سرپرست معاونت سیاسی استانداری اردبیل با تاکید بر ورود به موقع دستگاههای متولی در شناسایی این گروه ها، خواستار اتخاذ تدابیر در کمترین زمان ممکن برای مقابله و جلوگیری از خروج اقلام ضروری از استان شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالاهای ضروری نظم و امنیت جامعه قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا