Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم محبوب فوتبال کشورمان همچنان در انتظار هستند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه‌ای‌شان برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را تأیید کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (چهارشنبه - یکم دسامبر/ 10 آذر) لیست به‌روزرسانی شده از باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را گرفته‌اند، منتشر کرد که بر این اساس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ایران همچنان منتظر تأیید نهایی مجوز حرفه‌ای‌شان از سوی بالاترین نهاد فوتبالی در آسیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که AFC مجوز این دو باشگاه پرطرفدار ایرانی را تأیید نکند، آنها اجازه شرکت در مسابقات فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

باشگاه استقلال تاجیکستان هم موفق شد مجوز حضور در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا 2022 را دریافت کند و مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهد داشت. باشگاه‌های لبنانی و کره شمالی هم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 حضور نخواهند داشت.

ابراز تمایل شیخ سلمان برای تداوم ریاستش در AFC تا سال 2027

تیم‌هایی که مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهند داشت، عبارتند از:

السد قطر، الدحیل قطر، الریان قطر، الهلال عربستان، الفیصلی عربستان، الشباب عربستان، پرسپولیس ایران*، فولاد ایران، الجزیره امارات، شباب الاهلی امارات، نیروی هوایی عراق، پاختاکور ازبکستان، الوحدت اردن، مومبای سیتی هند، استقلال تاجیکستان و آهال ترکمنستان.

مرحله پلی‌آف مقدماتی:

الشرطه عراق - نماینده دوم ازبکستان

الزورا عراق - الجیش سوریه

مرحله پلی‌آف نهایی:

الغرافه قطر - برنده دیدار «الشرطه عراق - نماینده دوم ازبکستان»

التعاون عربستان سعودی - برنده دیدار «الزورا عراق - الجیش سوریه»

سپاهان ایران - شارجه امارات متحده عربی

استقلال ایران * - بنی‌یاس امارات متحده عربی

در تازه‌ترین به‌روزرسانی صورت گرفته در لیست باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را گرفته‌اند، جلوی نام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال همچنان یک علامت «*» دیده می‌شود که بدین معناست که مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه همچنان از سوی AFC در  حال بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2022 مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد