Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به اجرای ششمین مرحله از اجرای طرح عملیاتی رعد در مرزهای کشور اشاره و اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده، مجاهدان مرزبانی نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی با جدیت مبارزه با پدیده شوم قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه طرح عملیاتی رعد 6 به مدت 7 روز در مناطق مرزی استان های شمال غرب، غرب و جنوب کشور اجرا شدکه در این طرح 49 شناور و 74 خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد، تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت با اجرای این طرح، مناطق آلوده مرزی را پاک سازی کرده و دست قاچاقچیان را از اعمال سودجویانه کوتاه کردند.

وی با اشاره به توقیف دو شناور با پرچم کشور های خارجی و کشف ماشین آلات سنگین، بیان داشت: مرزبانان در یک عملیات موفقیت آمیز 17 دستگاه خودروی سنگین کشنده ، یک دستگاه لودر و 2 دستگاه میکسر سیمان و لیفتراک کشف کردند. 

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به متلاشی شدن چندین باند قاچاق کالا در این طرح،گفت: 166 قبضه سلاح جنگی، شکاری و مقادیری مهمات از چند باند قاچاق که قصد وارد کردن سلاح به داخل کشور را داشتند، کشف شد.

سردار گودرزی ادامه داد: 590 هزار لیتر سوخت قاچاق در دریا و در شرایط سخت آب و هوایی در آب های خلیج فارس کشف شد و در این مدت 467 قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی افزود: در اجرای طرح رعد 6 مرزبانان غیور نیروی انتظامی موفق شدند، 379 هزار و 927 قلم لوازم آرایشی، 2 هزار و 788 قطعه لوازم جانبی تلفن همراه، یک هزار و 22 هزار و 759 دستگاه لوازم خانگی، 301 دستگاه لوازم صوتی و تصویری و یک هزار و 467 راس دام سبک و 56 راس دام سنگین ، مقادیر زیادی تلفن همراه و تبلت، لاستیک، پارچه، انواع سیگار خارجی و .... به ارزش 615 میلیارد و 202 میلیون تومان کشف کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا مرز سوخت قاچاق طرح رعد مرزبانی کالای قاچاق سلاح جنگی مهمات توقیف شناور قاچاق مرزبانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته