Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:50:02 GMT

ممفیس دپای گلزن استقلال در آبادان(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۳۵۴

شادی ستاره جوان استقلال بعد از گلزنی  موجب  برداشت‌های متفاوتی شد.

به گزارش "ورزش سه" امیرحسین حسین‌زاده پدیده فصل گذشته باشگاه سایپا که یکی از خریدهای آبی‌پوشان در بازار نقل و انتقالاتی بود، مهره‌ی مورد علاقه فرهاد مجیدی در لیگ امسال به شمار می‌رود و سرمربی آبی‌پوشان نشان داده اعتقاد ویژه‌ای به حسین‌زاده دارد؛ چرا که او در تمامی بازی‌های این فصل به صورت فیکس یا تعویضی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال ناکامی حسین‌زاده در ثبت گل یا پاس‌گل باعث شده بود تا انتقادات علیه عملکرد این بازیکن جوان و 21 ساله بالا بگیرد و هواداران استقلال حتی سرمربی تیم‌شان را هم بابت اعتماد مکرر به یک بازیکن جوان سرزنش کنند؛ با این‌حال امیرحسین حسین‌زاده سرانجام در آبادان و در هفته هفتم موفق شد مزد اعتماد فرهاد مجیدی را بدهد و برای تیمش گل تساوی‌بخش مقابل صنعت نفت را به ثمر رساند.

 

 

حسین‌زاده بعد از گلزنی دوان دوان به سراغ لب خط رفت و فرهاد مجیدی را در آغوش کشید تا این‌چنین از اعتماد سرمربی تیمش تشکر کند اما او بعد از این قدردانی، مقابل لنز دوربین عکاسان، انگشتان خود را درون گوشش گرفت و شادی جنجالی را انجام داد؛ شادی که برخی هواداران استقلال آن را نسبت به خود و انتقادات برداشت کردند.

 

ستاره جوان آبی‌پوشان پایتخت در اینستاگرام خود بعد از بازی با صنعت نفت، پستی منتشر کرد و نوشت که این شادی بعد از گل مخاطبی نداشته و صرفاً الگوبرداری حسین‌زاده از ممفیس دپای ستاره هلندی بارسلونا بوده است.

 

استقلال تهران ممفیس دیپای بارسلونا امیرحسین حسین‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ممفیس دیپای بارسلونا امیرحسین حسین زاده حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال روز گذشته در ثانیه‌های پایانی دیدار با ذوب‌آهن اصفهان گل برتری را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد. گل دوم استقلالی‌ها اما برای یکی از اعضای خانواده مربی‌ آبی‌ها با دشواری همراه بود.

به نقل از ورزش سه بعد از گل گوستاوو بلانکو به ذوب‌آهن پسر محمد نوازی مربی استقلال و دستیار جواد نکونام که در ورزشگاه آزادی حاضر بود، هنگام شادی کردن با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

پسر محمد نوازی در این شادی گل از ناحیه کتف مصدوم شد و کتف او در رفت؛ پزشکان استقلال بعد از بازی کتف دررفته پسر نوازی را جا انداختند و بانداژ کردند تا او به شرایط بهتری از نظر جسمانی برسد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904002

دیگر خبرها

  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)