Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران گفت: اگر ایرادی در مجموعه فدراسیون احساس کنیم، آن را به صورت خصوصی در فدراسیون مطرح می‌کنیم، نه در رسانه‌ها. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل قناعتی درباره فعالیت‌های چند ماهه اخیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در یکی، دو سال اخیر کلیه فعالیت‌های ورزشی کشور تحت الشعاع اوج‌گیری ویروس کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف و تعویق فعالیت‌های فدراسیون بدنسازی هم سبب شد که پس از آغاز مجدد رقابت‌ها شاهد تراکم برنامه‌ها باشیم. چنین شرایطی مثل سد آبی بود که دریچه‌هایش باز شده و آب با فشار به بیرون ریخته می‌شود.

وی ادامه داد: طبیعتا در چنین شرایطی لازم بود که فدراسیون در تمامی جبهه‌ها فعال باشد و این مساله نیازمند رئیسی جوان و اکتیو داشت که برنامه‌های مورد نظر فدراسیون را پیش ببرد. خوشبختانه نصیرزاده به خوبی ورود کرد و سعی کرد تمام مطالبه‌گری‌ها را پاسخ دهد؛ آن هم در شرایطی که فدراسیون نیازمند کار شبانه روزی بود.

رئیس بدنسازی و پرورش اندام استان تهران با اشاره به عملکرد رئیس فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: در تمام دوران این فدراسیون سابقه نداشت که پرورش اندام این همه اعزام برون مرزی و میزبانی در طول یک سال داشته باشد. در بخش آموزش نیز فدراسیون فعالیت‌های بسیار زیادی انجام داده که نباید فراموش شود.

قناعتی درباره اتهاماتی که اخیرا از سوی برخی هیئت های بدنسازی و پرورش اندام در مورد رئیس فدراسیون بدنسازی مطرح شده، اذعان داشت: طبیعتا اگر فعالیت‌های یک سازمان زیاد باشد، امکان خطا هم پیش می‌آید، اما ما باید قضاوت کنیم و ببینیم که درصد این خطاها چقدر بوده است، نه این که تعداد خطاها را بشماریم و آن را سند قرار دهیم. به همین خاطر به عقیده من باید به فدراسیون نمره قبولی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر رئیس هیئتی از رئیس فدراسیون انتقاد یا سوالی دارد، باید این سوال‌ها را در مجمع سالانه روسای فدراسیون‌ها بپرسد. به عقیده من، بسیاری از اتهاماتی که به فدراسیون زده شده، جنبه شخصی دارد و اگر مسائل شخصی وارد کارهای هیئت ها و فدراسیون شود، این مساله ظلم به فدراسیون است. در حالی که اگر انتقادی، جنبه کاری داشته باشد، دیگران نیز باید از آن مطلع باشند تا اگر آنها نیز انتقادی دارند، ابهامات آنها برطرف شود.

رئیس بدنسازی و پرورش اندام استان تهران بیان داشت: باید منافع فدراسیون را در نظر داشته باشیم. نباید کسی فکر کند که با تغییراتی کلی، مدینه فاضله‌ای ایجاد می‌شود. در هر حال یادمان باشد که تنها به قطار در حال حرکت سنگ زده می‌شود و فدراسیون هم اگر نیازمند تغییراتی باشد، این مشکلات با اتحاد هیئت‌ها برطرف می شود، نه با ورود مسائل شخصی.

قناعتی در خاتمه گفت: در هرحال همانند گذشته، باز هم از نصیرزاده حمایت می‌کنیم و اگر هم ایرادی در مجموعه فدراسیون احساس کنیم، آن را به صورت خصوصی در فدراسیون مطرح می‌کنیم، نه به صورت رسانه‌ای.

نامه وزارت ورزش به فدراسیون بدنسازی برای برگزاری مجمع فوق‌العاده/ پای دوتابعیتی‌ها و عدم شفافیت مالی هم در میان است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی