Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور درباره تاثیر جلسه امروز هم‌اندیشی مجلس و دولت بر حل مشکلات اساسی، گفت: صرف برگزاری جلسه، یک خاصیت داشته و آثار و تبعات اجرایی آن نیز بحثی دیگر است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جلسات اختلافات رفع می‌شود و هماهنگی‌ها افزایش می‌یابد، افزود: همدلی‌های ایجاد شده در این نشست‌ها در رفع مشکلات کشور موثر است زیرا مجلس و دولت هم فکر و هم جهت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هم جهت شدن کمک بسیاری می‌کند و از اتلاف انرژی‌ها که مانع کار است، جلوگیری می‌کند، ادامه داد: هرچه این جلسات بیشتر برگزار شود در رفع مشکلات کشور موثرتر است.

مخبر با بیان اینکه از آنجا که در این جلسات نظرات مختلف تبادل می‌شوند به اجرا کمک شایانی می‌کند، تصریح کرد: در شرایطی که نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار موثر است. 

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:به منظور جلوگیری از بهره کشی غیرقانونی از کارگر و سوء استفاده از آنان و همچنین، موضوع قراردادهای سفید امضا، لایحه "امنیت شغلی کارگران" که در هیات وزیران به تصویب رسیده به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه و در حاشیه جشنواره امتنان از کارگران خراسان رضوی و در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع افزود:در این لایحه به دائمی شدن قراردادها، امنیت شغلی و جلوگیری از امضای قراردادهای سفید امضاء پرداخته شده است.

وی همچنین ادامه داد: اکنون تورم در کشور ما نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است ولی به افزایش حقوق کارگران توجه شده است و در سال جاری، نسبت به سال گذشته شاهد حدود ۳۵ درصد افزایش حقوق هستیم.

وزیر کار بیان کرد: در حوزه مسکن، هم قرارگاه ملی مسکن در وزارت کار تشکیل شده است و به زودی شعبات استانی این قرارگاه نیز راه اندازی خواهد شد.

مرتضوی گفت: همچنین، دولت به خدمات غیرنقدی نیز مبادرت ورزیده و در حوزه بیمه پایه درمانی، اکنون پنج دهک اول جامعه تحت پوشش رایگان بیمه قرار دارند؛ از سوی دیگر بیمه پایه بازنشستگان نیز در دولت سیزدهم افزایش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است