Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد که باشگاه آلومینیوم به دلیل نقض اصلی کلی رفتار مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی (حضور افراد خارج از سهیمه)، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم پرسپولیس تهران نیز به دلیل نقض مقررات بازی و ورود به زمین توسط شخصی منتسب به باشگاه پرسپولیس، باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص گزارش مقام رسمی مبنی بر عدم حضور افراد زیر در مصاحبه مطبوعاتی قبل و پس از بازی، طبق مقررات و آیین نامه اجرای مسابقات و مقرارت انضباطی به شرح زیر رای خود را صادر کرد:

«فراز کمالوند» سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی مقابل سپاهان در هفته دوم و در نشست خبری قبل از دیدار با پدیده در هفته سوم حاضر نشد. وی با توجه به دفاعیاتش، به جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد.

«اکبر میثاقیان» سرمربی تیم پدیده مشهد به دلیل عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی برابر نفت مسجد سلیمان از هفته سوم، با توجه به عدم ارسال دفاعیه از سوی وی، باید مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

«رضا عنایتی» سرمربی تیم هوادار بخاطر عدم حضور در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان و پدیده، علیرغم ارسال دفاعیه، باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای فوق وفق مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی صادر و قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس رضا عنایتی آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس رضا عنایتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس رضا عنایتی آلومینیوم اراک میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت فدراسیون فوتبال ۵۰ میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران