Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:42:23 GMT

«سیمره» سند دار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۴۳۶۸

«سیمره» سند دار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، علی اکبر باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت : سند شش‌دانگ عرصه رودخانه «سیمره» در دو قسمت تحت پارت یک و دو با پلاک‌های ۱۴۶ و۱۴۷ به نام دولت  ایران و به نمایندگی وزارت نیرو صادر شد.

وی تصریح کرد: رودخانه «سیمره» از استان همدان با نام «گاماسیاب» سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از کرمانشاه از بدو ورود به استان لرستان «سیمره» نامیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با بیان این که رودخانه «سیمره» پس از عبور از استان لرستان با نام کرخه به استان خوزستان می‌رود، افزود: این رود مرز طبیعی میان دو استان لرستان و ایلام را تشکیل داده، در نهایت با نام «هورالعظیم» وارد کشور عراق می‌شود.

باقری با اشاره به صدور سند رودخانه «سیمره» بیان داشت: سند مالکیت آن قسمت از رودخانه «سیمره» که داخل و در محدوده جغرافیایی استان لرستان است در اداره ثبت اسناد و املاک کوهدشت صادر شده و ما بقی محدوده رودخانه «سیمره» که داخل استان ایلام است توسط ثبت اسناد و املاک استان ایلام صادر خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت اسناد وزارت نیرو ثبت اسناد و املاک استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل

 سازمان اسناد و کتابخانه ملی: محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

عکس زیر از محمود پاکزاد مربوط به کاخ گلستان در سال ۱۳۲۵ است.

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها