Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مترو تهران اعلام کرد: ایستگاه توحید به عنوان هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو تهران بزودی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت مترو تهران اعلام کرد: مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اتفاق مهندس علی امام مدیر عامل شرکت مترو از ایستگاه در شرف تکمیل توحید در خط ۷ مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این ایستگاه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ایستگاه توحید در تقاطع خطوط ۴ و ۷ مترو تهران قرار داشته و به عنوان هفدهمین ایستگاه خط ۷ تا پایان آذرماه آماده بهره‌برداری خواهد شد. عمق این ایستگاه از سطح زمین ۴۶ متر بوده و به دلیل واقع شدن در مرز چهار منطقه 2، 6، 10و 12 یکی از ایستگاه‌های مهم و پر مسافر شبکه خطوط مترو تهران محسوب خواهد شد.

طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط ۷ متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به موقع منابع مالی، امکان بهره‌برداری از دو ایستگاه دیگر به نام های ایستگاه بوستان گفتگو و ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا پایان سال جاری وجود دارد.

ضمناً طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه ورودی جدید نیز در خط ۷ در حال تکمیل است و انشاالله طی ماه‌های پیش‌رو در سال جاری به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی شرکت مترو تهران شهرداری تهران ترافیک ایستگاه توحید مترو تهران خط ۷ مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین