Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:52:10 GMT

مکتب شهیدسلیمانی، چشمه جوشان هویت ساز است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۴۸۴۰

مکتب شهیدسلیمانی، چشمه جوشان هویت ساز است

استاندارکرمان با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی، چشمه جوشان هویت ساز است، تجمیع مولفه های قدرت نرم مورد پذیرش جهان اسلام را از دستاوردهای مهم شهید سلیمانی دانست.

به گزارش برنا؛ علی زینی وند در جلسه کمیته شهرستان‌های برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: سالگرد شهادت شهید سلیمانی فرصتی برای تبیین مکتب شهید سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان تصریح کرد: سردارسلیمانی به بهترین روش، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را در سراسر جهان گسترش داد.

دکتر علی زینی وند با بیان اینکه ما وارثان زحمات و از جان گذشتگی های سردار سلیمانی هستیم تصریح کرد: وظیفه سنگینی در قبال تقویت این قدرت نرم داریم.

همچنین استاندار کرمان خواستار تقویت برنامه های مردمی و تبیینی و بر تکریم خانواده شهدای تشییع سردار شهید سلیمانی تاکید کرد.

استاندار کرمان، کمیته شهرستان‌ها را از فعالترین کمیته ها اعلام کرد و از طرف شورای سیاستگذاری ستاد از تلاش اعضای کمیته ها تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جهان خانواده سردارسلیمانی استاندار کرمان مکتب شهیدسلیمانی شهدای تشییع سردار شهید سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در اصفهان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز مراسم آیین تشییع پیکر مطهر 4 شهید تازه تفحص شده در میدان فیض اصفهان آغاز شد و به سمت گلستان شهدا ادامه داد.

مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه همانند گذشته در آیین همراهی این شهدای تازه تفحص شده حضور پیدا کردند تا نشان دهنده ادامه دهنده راه آنها هستند و در حفظ اسلام و نظام می‌کوشند.

پیکر پاک 3 شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع می‌شود.

هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده و پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان