Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ستاد پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور در اردبیل تشکیل شده و در این زمینه ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصادی در نظر داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاسر عبداللهی ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده ستاد پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور در اردبیل تشکیل شده و در این زمینه 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصادی در نظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح‌های اقتصادی را برای اعطای تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌کنیم که به همین منظور بانک‌ها نیز پس از بررسی تسهیلات را اعطا می‌کنند.

عبداللهی گفت: اختصاص تسهیلات بانکی به طرح‌های اقتصادی قدم بزرگی برای توسعه اقتصادی استان است که با عملی شدن این مهم جهش و اتفاق خاصی برای طرح‌ها رخ می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: جلسات پیگیری مصوبات سفر به صورت منظم در استانداری برگزار می‌شود که به همین منظور چند نفر به صورت مشخص به دنبال پیگیری کارها و اجرای مصوبات خواهند بود که نیاز است در این زمینه مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس: کمیته امداد تسهیلات قرض‌الحسنه را جایگزین کمک‌های بلاعوض کندحمایت بانک رفاه از تولید ملی با توزیع رفاه کالا، پرداخت تجمعی و ارائه تسهیلات ارزان قیمترئیس صندوق رفاه وزارت علوم: دانشجویان متأهل دو برابر مجردها تسهیلات می‌گیرند

وی اظهار کرد: با توجه به این که اجرای پروژه‌های استانی از لحاظ اقتصادی و صنعتی وضعیت مطلوبی دارد، بنابراین نیاز است تا پیگیری‌های لازم در این زمینه برای تأثیرگذاری‌های بیشتر در معیشت مردم مشخص است که دولت سیزدهم نیز در حال حاضر به دنبال این مهم است.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور طرح های اقتصادی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی نوبت اول آزمون سراسری در استان اردبیل از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.
اسماعیل چمنی گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و ۶۳۵ داوطلب مرد جمعا ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روز‌های اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.
رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.
چمنی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. همچنین نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد