Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نشست روز گذشته (سه شنبه) شورای شهر سائوپائولو (بزرگترین شهر أمریکای لاتین) به مسئله اهانت به مسجد شیعیان در شهر «پونتاگروسا» اختصاص یافت.

حاضران در این نشست ضمن محکوم کردن حمله به مسجد امام علی(ع) و آتش زدن قرآن در این مسجد، برحمایت خود از مسلمانان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست «هودریپو گولار» یکی از نمایندگان این شورا ضمن اعلام حمایت از مسلمانان و لزوم همزیستی مسالمت آمیز، خواستار تحقیقات پلیس در این باره شد.

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: برزیل مسجد امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قدس گفت: مسئله کار و کارگر، مسئله بسیار مهمی است و همیشه مورد توجه روایات و سیره معصومین (ع) بوده است. در انقلاب اسلامی هم امامین انقلاب توجه جدی و ویژه به این قشر زحمت‌کش داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند. امسال که شعار سال«جهش تولید با مشارکت مردم» است، نقش اصلی را کارگران عزیز ایفا می‌کنند.

امام جمعه شهرستان قدس در خصوص هفته گرامیداشت مقام معلم بیان کرد: ۱۲ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید مطهری است و روز شهادت این معلم بزرگ و عالم ربانی را به عنوان روز معلم نامگذاری کرده‌اند. نقش معلم در جامعه نقشی اثرگذار و بی بدیل است لذا به همه معلمان عزیز خداقوت می‌گویم.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری مسئله اسلام شناسی او بود. به همین علت امام خمینی (ره) بارها این شخصیت را مورد تمجید قرار داد. اسلام شناسی، تکلیف مداری، مسئله شناسی و جریان شناسی این استاد شهید کم نظیر بود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم تکریم معلمان و اساتید تشریح کرد: رعایت ادب در مقابل پدر و در مقابل استاد، انسان را رشد داده و زندگی او را با برکت می‌کند. در روایات ما آمده است که ما سه پدر داریم؛ پدر خود، پدر همسر و کسی که به ما موضوعی را یاد می‌دهد.

وی خطاب به معلمان و اساتید تاکید کرد: معلمان ما نقش بسیار مهمی در روشنگری دارند. شما باید معنویت و بصیرت دانش آموزان را افزایش دهید. امروز در دنیا می‌بینیم اساتید و معلمان راجع به مسئله فلسطین و مبارزه با اسرائیل روشنگری کرده و دستگیر می‌شوند. اما این خیلی بد است اگر استاد و معلم ما در دانشگاه و مدرسه در مورد این موضوع حرفی نزند و مسائل را تبیین نکند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی شورای اسلامی شهر را از مظاهر مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی شهر یعنی مشارکت مردم در اداره شهر. اصلی ترین وظیفه شورای شهر، نظارت دقیق بر شهرداری و پیگیری مشکلات مردم از طریق این ارگان و سایر ادارت خدمت رسان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین