Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:28:44 GMT

نهضت «میرزا کوچک» به واسطه جریان نفوذ شکست خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۶۸۸

نهضت «میرزا کوچک» به واسطه جریان نفوذ شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد ربانی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با تأکید بر لزوم تلاش برای اعتلا و تثبیت حاکمیت دین الهی، اظهار کرد: اگر همه فعالیت‌های یک ملت برای تثبیت و اعتلای دین باشد بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تلاش برای حاکمیت دین را تلاش برای شناخت خالق هستی و بهترین فعالیت معرفی کرده است، گفت: بسیج به اعتلا و تثبیت حاکمیت دینی کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت تصریح کرد: محرومیت زدایی و حضور در همه عرصه‌ها به ویژه دفاع از خاک، حفاظت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام از مهمترین اقدامات بسیج است.

وی در ادامه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را را حاکمیت دینی عنوان و تصریح کرد: امروز یکی از عرصه‌های مقابله با دشمن عرصه‌های علمی است و دشمنان به دنبال این هستند که نتوانیم به پیشرفت‌های علمی دست یابیم.

حجت الاسلام ربانی نژاد با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: بسیاری از مشکلات به دلیل همراهی نفوذی‌های داخلی با دشمنان خارجی ایجاد شده است.

وی در ادامه به صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان اشاره و تأکید کرد: در مبارزه میرزا کوچک جنگلی نیز شکست نهضت بر اثر نفوذی‌ها ایجاد شد و میرزا در آخرین نامه خود به وجود نفوذی‌ها اشاره کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت ادامه داد: توجه به بصیرت و شناسایی خودی از غیر خودی و توجه به نفوذی‌های کشور در نظام مهمترین اقداماتی است که در دولت جدید انقلابی باید نسبت به آن توجه داشته باشد.

کد خبر 5365355

منبع: مهر

کلیدواژه: نهضت جنگل میرزا کوچک خان پروژه نفوذ سپاه قدس گیلان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران بسیج آلودگی هوا عکس استانها شیوع کرونا نفوذی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • «سلمان فارسی» پروژه‌ای جریان‌ساز
  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور